Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseli de marketing care ne aduc in pragul falimentului in doi pasi si trei miscari!

de Maria Nicutar 11 Ian. 2012 3609
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul nu reprezinta un sector pe care sa il crestem cu angajati fara experienta, fara specializari solide, fara acreditari de top. In marketing investim o mare parte din capitalul de care dispunem si o mare parte din rulajul de profituri. Nu ne mira acest lucru, marketing-ul reprezentand motorul care pune in miscare o suma larga de beneficii pentru afacerile cele mai inteligent conduse.

Iata cateva greseli de marketing care va pot aduce in pragul falimentului mai repede decat ati zice "peste":

1. Ne adresam tuturor? Gresim enorm cand incercam sa aducem beneficii pentru toti consumatorii, cand incercam sa ne adresam unor audiente prost conturate, delimitate in mod defectuos. Nu prea stim cine sunt, nu avem caracteristici de baza pe care sa le luam in calcul, nu stim ce vor, nu stim cum sa vorbim pe limba tuturor deodata si nici nu este posibil. Solutia sta in alegerea unei nise clare pe care sa ne pozitionam si in cadrul careia sa ne facem loc in timp. In tot acest timp trebuie sa actionam prin a ne adresa unui set clar de consumatori, unui set de consumatori care poseda cateva linii clare de comportament.

2. Mizam totul pe ratiune? Iarasi comitem o mare greseala si multi vor arunca cu ce prind in mana catre laptop-uri. Problema pe care trebuie sa o intelegem este faptul ca putem ramane cat de rationali dorim, insa consumatorii cumpara pe baza emotiilor. Nu cumparam intotdeauna pe baza ratiunii, chiar daca ne incanta un anumit set de caracterisiti in plasa unui produs, in portofoliul unui serviciu anumit. Cumparam fiindca bagajul nostru emotional rezoneaza in mod fidel cu bagajul emtional investit in prezentarea, promovarea, grafica ambalajului produsului respectiv.

3. Investim cat apucam in advertising? Din nou, o mare problema vine din directia investitiilor. Nu neglijati faptul ca 2012 este un an dificil si cu atat mai mult va fi pentru cei care nu isi pot tine banii in buzunare. Asta nu inseamna sa nu investim bani si timp in promovare, insa sursele profiturilor adevarate pot veni, de multe ori si mai rapid, din comunicate de presa, din social media, din blogging si din alte unelte pe care le avem la dispozitie si care nu cer investitii atat de mari in comparatie cu uneltele de advertising activ.


Tags: advertisingmarketinggreseli de marketingafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Piata de advertising, in scadere. Tendinta globala nu se resimte in Romania

de Florin Amariei
08 Dec 2020
O noua analiza releva ca piata de avertising este in continua scadere, dar tendinta globala nu se resimte in Romania. Piata globala de publicitate...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]