Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greseli de marketing care ne aduc in pragul falimentului in doi pasi si trei miscari!
Marketing-ul nu reprezinta un sector pe care sa il crestem cu angajati fara experienta, fara specializari solide, fara acreditari de top. In marketing investim o mare parte din capitalul de care dispunem si o mare parte din rulajul de profituri. Nu ne mira acest lucru, marketing-ul reprezentand motorul care pune in miscare o suma larga de beneficii pentru afacerile cele mai inteligent conduse.
Iata cateva greseli de marketing care va pot aduce in pragul falimentului mai repede decat ati zice "peste":Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Propriul meu plan de afaceri
Cultura de sofran
1. Ne adresam tuturor? Gresim enorm cand incercam sa aducem beneficii pentru toti consumatorii, cand incercam sa ne adresam unor audiente prost conturate, delimitate in mod defectuos. Nu prea stim cine sunt, nu avem caracteristici de baza pe care sa le luam in calcul, nu stim ce vor, nu stim cum sa vorbim pe limba tuturor deodata si nici nu este posibil. Solutia sta in alegerea unei nise clare pe care sa ne pozitionam si in cadrul careia sa ne facem loc in timp. In tot acest timp trebuie sa actionam prin a ne adresa unui set clar de consumatori, unui set de consumatori care poseda cateva linii clare de comportament.
2. Mizam totul pe ratiune? Iarasi comitem o mare greseala si multi vor arunca cu ce prind in mana catre laptop-uri. Problema pe care trebuie sa o intelegem este faptul ca putem ramane cat de rationali dorim, insa consumatorii cumpara pe baza emotiilor. Nu cumparam intotdeauna pe baza ratiunii, chiar daca ne incanta un anumit set de caracterisiti in plasa unui produs, in portofoliul unui serviciu anumit. Cumparam fiindca bagajul nostru emotional rezoneaza in mod fidel cu bagajul emtional investit in prezentarea, promovarea, grafica ambalajului produsului respectiv.
3. Investim cat apucam in advertising? Din nou, o mare problema vine din directia investitiilor. Nu neglijati faptul ca 2012 este un an dificil si cu atat mai mult va fi pentru cei care nu isi pot tine banii in buzunare. Asta nu inseamna sa nu investim bani si timp in promovare, insa sursele profiturilor adevarate pot veni, de multe ori si mai rapid, din comunicate de presa, din social media, din blogging si din alte unelte pe care le avem la dispozitie si care nu cer investitii atat de mari in comparatie cu uneltele de advertising activ.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit