Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Impactul culorilor in afacerea dvs
In prezent, si cei mai rationali consumatori judeca o carte dupa coperta. Este arhicunoscut ca deciziile de achizitionare ale clientilor se bazeaza foarte mult pe grafica pe care este construita imaginea unei afaceri. Pornind de la logo, la brosuri, carti de vizita samd, totul se reduce la imactul elementelor vizuale in mintea si inima consumatorilor.
Nu o sa vedem prea des case de avocatura sau birouri notariale care sa isi promoveze serviciile in imagini multicolore, forme unduitoare, logo-uri explozive samd. De asemenea, nu o sa vedem agentii de publicitate care sa foloseasca proiectii conservative pentru logo-ul propriu, pentru brosuri samd.Orice afacere se adreseaza unui anumit public si trebuie sa comunice in modul optim pentru a ajunge sa atraga atentia si sa mentina viu interesul.
In acest sens, culoarea are un mare impact. Iata cateva exemple pentru a face putina lumina in aceasta tema:
1. Negru – confera eleganta, spirit conservator, classic, putere, stabilitate. Aceasta non-culoare este folosita in special pentru serviciile firmelor cu profil conservator, din domeniul legislatiei, avocaturii, produselor de lux samd.
2. Portocaliu – probabil cea mai jucausa culoare. Da impresia de creativitate, flexibilitate, actiune, dinamica. Este recomandata pentru produse electronice, pentru promovarea software-urilor si serviciilor din IT, telecomunicatii, web design.
3. Rosu – da imagina unui brand pasional, puternic, agresiv. Este folosita pentru numeroase produse si servicii, incepand de la vinuri, la produse alimentare, la cosmetice si produse de curatenie.
4. Albastru – arata incredere, stabilitate si este o culoare folosita cu succes de numeroase produse si servicii din game variate.
5. Verde – proiecteaza ideea de prospetime, de ecologie, de natural, de libertate. Verdele este o culoare pe care produsele bio/ecologice trebuie sa o foloseasca si restul celor pe baza de plante sau extracte naturale.
6. Roz – da ideea de flexibilitate, de produs destinat infrumusetarii si nu numai. Produsele si serviciile promovate sub aceasta culoare dau impresia preturilor mai mici. Este ideala pentru produse cosmetice si de ingrijire, pentru jucarii si carti.
7. Galben – da o idee de bunastare, de calm, de optimism. Este ideala pentru produse alimentare, pentru ambalaje de bauturi, pentru produse cosmetice si de uz casnic.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacerea foarte accesibila cu care veti da lovitura Produceti BERE ARTIZANALA

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Realizati felicitari decupate Avantajul lor Se vand excelent si au o profitabilitate extraordinara la care alte afaceri pot doar visa

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit