Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Impactul expozitiilor si targurilor asupra afacerilor noastre!

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile se cresc prin promovare. Nu avem cum sa vindem un produs, un serviciu, o idee sau chiar o afacere, daca nu le aducem in fata audientei tinta, daca nu ne ocupam de promovare si strategiile de marketing, advertising, vanzari samd. Una dintre cele mai viabile metode de promovare pentru numerosi antreprenori este cea de a ne folosi de targuri si expozitii pentru afaceri de succes.

Primul pas pe care multi antreprenori il fac in contul afacerilor lor este de a participa la targuri si expozitii. Simpla participare ne ofera avantaje multiple. Regula de baza este sa ne alegem in mod inteligent targurile si expozitiile in cadrul carora participam, in cadrul domeniilor noastre de referinta.

Prin simpla participare avem la dispozitie o sumedenie de potentiali furnizori, clienti, colaboratori, distribuitori, potentiali parteneri de afaceri samd. Targurile si expozitiile pot gazdui adevarate oportunitati de networking pentru cei cu spirit antreprenorial.

In alta ordine de idei, cei care isi permit, se vor orienta catre strategiile de participare la expozitii si targuri cu standul lor personal. Aceasta miscare este una foarte inteligenta, o miscare care poate sa va aduca vizibilitatea de care aveti nevoie pentru a va promova serviciile, produsele sau imaginea companiei pe care o detineti. Puteti incerca sa lansati un produs nou spre etapa de testare si evaluare si in acelasi timp sa primiti si feedback valoros, pe baza caruia sa strangeti informatiile de care aveti nevoie pentru a va imbunatati produsele, serviciile, strategiile de marketing si advertising.

Chiar si asa, oricare ar fi decizia pe care o luati, de a participa ca vizitator sau ca expozant, aveti nevoie de o strategie potrivita pentru a va atinge scopurile pe care vi le-ati propus. Se poate sa doriti sa faceti rost de mai multe date din partea clientilor si potentialilor clienti, sa faceti rost de un nou furnizor mai avantajos, sa va studiati competitorii samd.

Oricare ar fi tinta dvs, alcatuiti un plan de bataie pentru a va atinge scopurile si pentru a valorifica oportunitatile si beneficiile pe care targurile si expozitiile vi le pun la dispozitie.


Tags: afaceriexpozitiitarguri afaceriexpozitii afaceriscopuri expozitii si targuricompetitori afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]