Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Impartaseste ceea ce stii si oamenii vor cumpara

de Alexandra Popescu 19 Mai. 2014 2765
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cunoastem multi antreprenori care au stiut cum sa-si impuna viziunea si sa convinga oamenii sa cumpere o idee inedita, care a revolutionat lumea, facand exact ceea ce le place. Alaturi de o necesitate, fiecare antreprenor este in vanzari. Acestia trebuie sa isi vanda ideea investitorilor, partenerilor sau potentialilor clienti. Niciun concept nu este criminal, niciun plan de afaceri nu este ermetic inainte de a te duce sa il promovezi. Pentru a avea succes, ajunge-l si fa-ti contacte.

Vei vinde intr-o societatate unde ultimul lucru vrut de fiecare este vanzarea pitch. Tu vei fi inca o alta voce care striga in vant, aglomerand inboxul mailului pe care ei nu il vor si vei umple cu mesaje vocale, carora ei nu le vor da atentie.
Toti vand tot felul de jargoane cum ar fi "de ultima ora!", "oportunitate uimitoare!", pe care oamenii nu le citesc si nici nu le vor in inboxul lor, stergandu-le de fiecare data. Daca stam bine sa ne gandim, si tu faci la fel, la randul tau, cu ceva ce nu te intereseaza si nu prezinta importanta.
 
Exista totusi o cale. Introducerea marketingului este o strategie pentru a obtine potentialii clienti care ajung la tine. Cele mai multe contrasteaza cu "intreruperea marketingului", cum ar fi panourile publicitare si reclamele, inbound marketingul  oferind sfaturi valoroase si indrumari. Cand atingi succesul, potentialii tai clienti vor astepta cu nerabdare mailurile, sa se conecteze cu tine prin social media si sa se inscrie in lista ta de corespondenta.
Un inbound marketing este unul respectat, nu este doar un alt vanzator. In loc sa fie enervant, este de ajutor. 
 
Iata cateva tactici de inbound marketing!
 
Publica informatii utile. Scrie regulat un blog sau un newsletter cu informatii interesante pentru potentialii clienti care te cauta.
 
Educa perspectivele. Eventualii clienti nu doresc picth-uri de vanzari, ei au nevoie de raspunsuri, de aceea trebuie sa le oferi ceea ce au nevoie.
 
Invata. Pentru potentialii clienti, tu esti un expert. Invata oamenii ceea ce tu stii si ceea ce te face mai valoros pentru ei.
 
Ofera indrumare si risipeste misterul. Oamenii, prin natura lor, se tem ca vor face greseli, asa ca ajuta-i. Simplifica subiectele complexe si ofera-le un ajutor real. Potentialii tai clienti sunt dispusi sa cumpere, insa au nevoie de indrumare si, in special in domeniul tau, tu esti un expert. Aceasta este frumusetea inbound marketingului : tu conduci si vinzi prin a-i ajuta pe ceilalti. 
 
Tu ai, probabil, mai multe cunostinte decat poti realiza, asa ca imparte-le si cu ceilalti. Oamenii sunt dispusi sa asculte si sunt interesati, in acelasi timp, daca stiu cine esti. Adevarata putere de marketing nu vine din artificii sau trucuri. Aceasta vine cu adevarat din adevar, fapte, din incercarea de a-i ajuta pe clienti sa isi rezolve problemele.
 


Tags: afaceriantreprenoriinbound marketingsfaturi

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]