Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Importanta analizei SWOT pentru orice afacere
Analiza SWOT (Strengths, weaknesses, opportunities, threats) spune oricarui antreprenor si marketer ce decizii se pot lua pentru prosperitatea unei afaceri. Ne da informatii extrem de importante legate de orice aspect al unei afaceri si este primul lucru de care ar trebui sa se tina cont de catre marketeri.
Cei patru factori de marketing sunt grupati in doua categorii. Primii doi factori:(strengths & weaknesses) sunt factori interni ai unei afaceri. Ceilalti doi (opportunities & threats) vin din exterior si au un impact la fel de puternic asupra bunei functionari ai unei companii.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cresterea prepelitelor japoneze
Analiza Swot este importanta deoarece pe baza rezultatelor se pot lua cele mai bune decizii in functie de avantajele si dezavantajele unei afaceri in industria in care activeaza, in comparatie cu afacerile competitoare si in contextul economic specific.
De asemenea, se pot lansa proiecte de lucru si produse pe baza informatiilor revenite din aceasta analiza.
Factorul oportunitati spune marketerilor ce trendu-uri sunt prezente pe piata, ce sector de consumatori este activ si in ce directie trebuie indreptate procesele de productie. Mai mult, ne spune ce canale de media sa folosim atunci cand promovam servicii si produse. Punctele forte sunt cele care trebuie folosite in campaniile de advertising si cele care diferentiaza o afacere de concurentii sai.
Factorul amenintari ne spune ce puncte trebuie sa modificam, sa eliminam sau sa imbunatatim pentru a ajunge la o optimizare a factorului de puncte forte ale unei afaceri. Obiectivele unei afaceri trebuie stabilite luand in considerare in principal punctele slabe si factorii ce reprezinta riscuri si amenintari.
Marketerii trebuie sa stabileasca studii de piata si sa prospecteze situatia competitorilor afacerilor pe care le reprezinta. Spre exemplu, sa spunem ca detineti un restaurant, iar principalul dvs competitor isi va micsora preturile in mod vizibil. Acest lucru reprezinta o amenintare pentru dvs si va trebui sa luati o decizie de actiune inainte de a se resimti efecte negative in afacerea dvs.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit