Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Incepe campaniile de email marketing cu dreptul!

de Maria Nicutar 15 Feb. 2013 3350
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Email marketing nu pare sa iasa deloc din peisaj. Mai mult, investitii din ce in ce mai mari sunt infuzionate in acest domeniu si motivul este simplu. Email-urile inca reprezinta unelte de marketing eficiente, insa nu pentru toti. De aici si scaderi impresionante in nivelul de incasari in cazul anumitor companii si firme. Insa nu domeniul este in declin, ci calitatea strategiilor de marketing care se folosesc.

In mod real, o campanie de marketing trebuie gandita la fel ca o tabla de piese de domino. O singura piesa daramata va pune in miscare o serie de probleme majore. Si reactia este in lant, asa ca avem mare grija la fiecare pas pe care il efectuam, de la inceput si pana in momentul in care vom primi feedback de la abonatii nostri.

Campania de email marketing perfecta trebuie sa indeplineasca un set clar de reguli si principii:

1. Listele de abonati sa fie valide din toate punctele de vedere.
Eliminati abonatii care nu au mai deschis email-urile trimise de voi in ultimele luni, in ultimul an. Aici totul este relativ si perioada de timp de evaluare depinde de masuratorile pe care voi le urmariti. Mai mult, eliminati abonatii cu rata constanta de bounce. Acestia sunt cei care si-au listat adrese gresite, inexistente sau au casutele pline.

2. Mare grija la continut! Continutul este cel mai important aspect de care sa va ingrijiti si in care sa investiti bani si timp. Este esential sa intelegem ca un email reprezinta o serie de informatii si apoi si reclamele adiacente, de la caz la caz. Oricare ar fi tinta unei campanii de email marketing, consumatorul trebuie sa primeasca un set clar definit de informatii care ii sunt valoroase, informatii oferite pe baza cerintelor si preferintelor sale.

3. Grija mare si la subject line-uri! Subject line-ul este titlul email-ului trimis. Este acea mica fraza pe care o vad abonatii inainte sa deschida un email. Aveti grija sa eliminati cuvintele care va pot trimite email-urile direct in casuta de spam. Mai mult, aveti grija ca titlurile folosite sa nu induca in eroare abonatii, prin titluri ardente, flamboiante.

4. Cooptati specialisti care sa verifice codul html inainte de fiecare trimitere. Linkurile trebuie sa functioneze, continutul trebuie sa fie vizibil perfect si pentru cei care primesc html si pentru cei care doresc sa vada continutul in format text.

5. Mizati pe design. Exista email-uri pe care le citim cu placere. Si asta se intampla ca pe langa continut valoros, mai avem si design atragator. Iar design-ul reprezinta o unealta de marketing extrem de eficienta. Un specialist in grafica si web design va poate ajuta sa folositi culorile potrivite, in cantitatea potrivita, in tonalitatea ideala, cu text in font perfect adaptat pentru caracteristicile abonatilor vostri.


Mult succes si email marketing de top!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: email marketingmarketingstrategii marketing

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]