Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Informatiile gratuite- modalitate de a-ti creste vanzarile

de Ana Steinberg 16 Dec. 2010 3459
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

 

Vom vorbi astazi despre cum sa iti folosesti profilul pentru a vinde produse si servicii clientilor. Aceasta este o tactica putin cunoscuta si gresit intrebuintata adesea de oameni de afaceri locali si de antreprenori necunoscuti. Dupa ce vei citi acest articol, ar trebui sa iti vina o idee buna referitoare la ce sa postezi pe profilurile de pe retelele sociale.

Probabil ca ai mai auzit pana acum ca ar trebui sa folosesti retelele sociale pentru a-ti face publicitate si pentru a demonstra ca ai experienta, si totodata sa oferi clientilor un stimulent pentru a cumpara de la tine. Este important ca dezvolti relatii cu oamenii, insa nimic nu te va rani mai mult decat daca profilurile tale de pe retelele sociale vor arata ca niste lungi scrisori de vanzare. Trebuie sa iti fac o marturisire…
 
Stiu ca vrei sa oferi oamenilor informatii gratuite, dar trebuie sa fii sigur ca este intotdeauna vorba despre informatii care induc oamenilor nevoia de a cumpara produsele sau serviciile tale. Vad o multime de greseli care se fac in procesul de vanzare pe profilurile din retelele sociale, asa ca am dezvoltat un mic instrument care te va ajuta sa iti promovezi afacerea online. Lasa-ma sa iti explic cele mai importante principii ale acestuia, si iti vei dori apoi sa pui in aplicare ceea ce eu numesc „Cei patru magneti”:

·        Atrage-le atentia – imagineaza-ti ceea ce isi doresc clientii si apoi ofera-le acele lucruri prin informatii gratuite.

·        Atrage-le interesul – asta inseamna sa fii relevant pentru nisa ta si sa fii interesant pentru clienti prin serviciile pe care le oferi.

·        Determina-i sa isi doreasca – folosind aceleasi reguli ca cele in care le atragi atentia, informatiile tale ar trebui sa contina o imagine despre cum arata viata atunci cand ceea ce le oferi (produsul sau serviciul tau)  le umple un gol si le satisface o nevoie din vietile lor.

·        Determina-i sa treaca la actiune – ai folosit pana acum tot ceea ce trebuia pentru a-i face sa creada ca au cu adevarat nevoie de serviciile tale. Acum trebuie doar sa le pui la dispozitie linkul si paginile de vanzare pentru a actiona atunci cand sunt pregatiti.

Asigura-te ca incluzi toti cei patru pasi. Nu conteaza daca apar intr-un singur post sau in mai multe, atata timp cat apar toate elementele. Fii sigur ca oamenii inteleg si cred ca experienta ta este cea mai buna solutie pentru problemele lor.

Deci… inca oferim informatii gratuite. Fa asta intr-un mod in care sa atragi publicitatea prin social media. Incearca si imagineaza-ti cum sa implementezi “Cei patru magneti” pentru compania ta, iar apoi treci la treaba pentru publicitatea de pe retelele sociale. Tine minte, diplomatia este cheia in acest caz, oamenii urasc sa citeasca scrisori de vanzare in retelele sociale, si imediat vor da click si vor iesi. Fata de publicitatea directa, site-urile de social networking sunt construite pentru vanzari indirecte.



Tags: informatiigratuitvanzari

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei de afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]