Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Intrebarea pe care sa i-o adresezi oricarui client pentru vanzari de top!
Vanzarile nu sunt punctul forte al tuturor. Nu toti vindem cu usurinta maxima si in cantitati mari, cu consecventa de top si catre un numar mare de clienti. Adevarul este ca uneori ne cam chinuim sa vindem si dramatic este ca nici nu stim de unde aceasta dificultate, care se transforma in imposibilitate pentru unii!
In urma cu cateva zile, am recitit cartea scrisa de Frank Bettger, "Cum am devenit expert in vanzari". Desi stiam deja ca omul este un profesionist si un autor incredibil de carismatic, un om cu idei de milioane, a doua oara intotdeauna ai parte de anumite detalii care ti se dezvaluie in trepte.Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Este, daca doriti sa priviti lucrurile astfel, ca atunci cand vezi un film bun de mai multe ori. Pe masura ce il revezi, numeroase detalii ti se dezvaluie, treptat, usor, cu toata usurinta. Trebuie doar sa asimilezi o parte din informatii si apoi, cand revezi filmul, observi si informatiile din profunzime.
Pe masura ce am recitit cartea, mi-am amintit de acea intrebare pe care Frank Bettger ne spune sa nu uitam sa o adresam unui client care nu pare sa cumpere (nu pare!). Intrebare este "De ce?"! Buna intrebare, pe buna dreptate! De ce nu cumperi? De ce nu ai vrea chiar acum sa ai acces deplin la un serviciu de care ai nevoie? De ce sa nu semnezi acum un contract cu firma de asigurari care iti ofera solutia de care ai nevoie, la momentul potrivit?
In cartea sa, Frank Bettger ne arata care este puterea intrebarii "De ce?" si care este motivul pentru care trebuie sa o adresam unui potential client pe care dorim sa il transformam in client activ. Motivul este simplu: Orice potential client are motivele sale pentru care nu va deveni client activ. Si aici distingem clar intre motivul care suna bine si motivul real!
Asta este tot, oameni buni. Este un moment de revelatie pentru numerosi agenti de vanzari. Nu vom canta in cor "Aleluia", insa trebuie sa intelegem faptul ca toti, potentiali clienti, potentiali investitori, potentiali parteneri de afaceri samd, au motive reale si motivele paravan. Trebuie doar sa trecem de primele pentru a ajunge la miezul problemei. Si cand aflam care este problema adevarata, care este obiectia reala, care este motivul real, care este acel obstacol in calea unei vanzari/colaborari/ angajari perfecte, atunci ajungem sa devenim experti in ceea ce facem cel mai bine!
Sa aveti succes, afaceri prospere si nu uitati sa ne lasati sugestii, recomandari si intrebari in casuta de comentarii!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaVanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit