Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Intrebari la care sa raspunzi pentru a-ti crea un brand puternic

de Alexandra Popescu 27 Apr. 2014 2735
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

"Un brand este o promisiune care, cand este pastrata, creeaza preferinte si, cateodata, iertare", spune Moses Foster, CEO al West Cary Group, o firma de comunicare in marketing si publicitate din Richmond, Virginia.

Foster are mare dreptate, pentru ca un brand puternic creeaza preferinte care iti permit sa te premiezi singur. Acesta poate sa primeasca iertare din partea clientilor, atunci cand acestia sunt dezamagiti.
Este clar ca in zilele noastre brandul are o mai mare putere asupra oamenilor. Acest lucru il stiu si firmele, astfel incat exista scoli dedicate brandingului si managementului brandului. Sunt companii care platesc milioane de dolari firmelor pentru a-si promova brandul. Nu este cazul firmelor mici aici. Acestea nu se axeaza pe brand, ci, mai degraba, pe serviciile lor, pentru ca din asta traiesc. 
 
Inainte de a-ti face un brand, trebuie sa raspunzi la doua intrebari esentiale, spun specialistii. 
Ce mesaj vrei sa transmita? Este clar ca brandul nu este acelasi lucru cu un logo sau un slogan. Nici nu se pune problema! Un brand este acel lucru la care oamenii se gandesc atunci cand aud numele sau cand vad ceva care sa-l identifice cu tine, compania ta sau cu serviciile tale. Trebuie sa te gandesti ce imagine vrei sa le transmiti clientilor tai. Acea imagine va fi, normal, o modalitate prin care ei sa se gandeasca la firma si serviciile tale.
Acest lucru te va pune in situatia in care sa raspunzi la intrebarea cea mai importanta pe care un antreprenor si-o pune, si anume "De ce un potential client trebuie sa imi cumpere mie produsul si nu pe cel al concurentei?". Cu ajutorul unor experti poti sa iti raspunzi la intrebare clar si concis. Trebuie sa stii ce iti diferentiaza produsul de al concurentei si cum o poti face.
Care este cea mai rentabila modalitate prin care sa transmiti mesajul? Toate companiile isi doresc doar notiunile de baza. De cele mai multe ori doresti sa te asiguri ca site-ul tau, cartile de vizita sau cardurile contin mesajul tau. Sunt multe companii care sufera de "tulburare de brand". Nu trebuie sa transmiti mai mult decat trebuie si este bine sa te axezi exact pe ceea ce vrei sa transmiti, fara sa te mai complici. Este un fel de a ramane pe pozitie, fara sa te abati.
 
Multe dintre afaceri cheltuiesc banii pe tot felul de strategii de marketing, cum ar fi mailuri, spoturi TV sau radio etc. Daca decizi sa faci asta, gandeste-te ca piata nu este omogena. Fii sigur ca piata pe care tu activezi si te diferentiaza de competitorii tai aude mesajul tau.
Nu poti comunica cu un grup care prefera un alt tip de produs fata de cel pe care tu il ai. Cerceteaza piata, gaseste potentialii clienti si, in acest fel, fa astfel incat mesajul tau sa ajunga la ei, apoi gaseste cel mai rentabil mod de a ajunge la ei.
 


Tags: afaceribrandantreprenorisfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Desi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia

de Florin Amariei
05 Nov 2019
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Turciei si cu Asociatia Investitorilor Turci din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]