Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lansarea de produse - Sfaturi de la experti

de Maria Nicutar 10 Iun. 2011 4001
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice firma sau companie isi lanseaza produsele cu ajutorul advertiserilor si marketerilor. Se amplaseaza panouri publicitare, se proiecteaza brosuri si bannere pentru mediul online si lista ramane deschisa. Cert este ca aveti la dispozitie numeroase modalitati prin care sa va anuntati intrarea pe piata a noilor produse.

Dar, in definitiv, cum procedam cand lansam un produs? Cand sa il “dam la apa”? Cum comunicam cel mai bine primul mesaj catre clientii carora ne adresam?

Primul pas este sa ne cunoastem bine audienta. Trebuie sa aveti un produs care sa se plieze cu fidelitate pe nevoile si dorintele unui categorii definite de varsta, sex samd. In acest sens trebuie sa alegeti un ton adecvat, un anumit suport din mass-media pe care clientii vizati il prefera si il folosesc si momentul oportun pentru lansarea propriu-zisa.

Momentul potrivit se alege in functie de disponibilitatea clientilor dvs de a va cumpara produsele. Este benefic, uneori, sa va planificati introducerea produsului pe piata in perioadele de sarbatori. In aceste moment, exista o mai mare cerere de produse noi si atractive.

In momentul in care alcatuiti planul de lansare trebuie sa fiti constienti ca majoritatea consumatorilor isi bazeaza deciziile de achizitionare pe dorinta, mai mult decat pe necesitate, pe nevoie concreta. Isi doresc produse care sa le imbunatateasca intreaga viata, chiar daca vorbim  de o geanta de umar sau un sampon cu extract de levantica.

Vor sa se simta valorosi, respectati, atragatori, iubiti samd. Toate aceste sentimente, specific diferitelor categorii de consumatori trebuie anticipate si folosite in cadrul strategiilor de proiectare si de lansare a produselor. Beneficiile oferite de produse sau servicii, sunt principalele cai de a ajunge la inimile clientilor si de a-i pastra alaturi timp indelungat.

O chestiune vitala pentru orice campanie publicitara sau de marketing este exploatarea caracteristicilor exclusive ale produselor. Fie ca vorbim despre singura minge din lume care isi schimba culoarea cand este lovita, sau despre cafeaua care nu doar energizeaza si slabeste, ci albeste si dintii samd, trebuie sa aveti un punct central de interes pentru clienti. Acest punct, sau, de ce nu, puncte, va vor distanta de competie si va vor asigura un succes de proportii mari.





Tags: lansarea de produsafacerecampanie publicitara

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes

de Idei de afaceri
21 Nov 2023
Berea artizanala este cunoscuta si sub numele importat ca atare, "craft beer". Noi ne vom referi la termenul simplu "bere", un produs de fermentatie...

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
01 Mar 2024
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Cum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera

de Idei de afaceri
09 Iul 2020
Cititul reprezinta o modalitate rapida de a afla informatii noi, de a gandi creativ si de a-ti diversifica perspectivele. Intrebat care este...

Succesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala

de Idei de afaceri
19 Iun 2020
Promovarea unui business este o provocare constanta pentru intreprinzatori, cu atat mai mult daca au o afacere locala. Pentru a supravietui,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]