Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Lansarea de produse - Sfaturi de la experti
Orice firma sau companie isi lanseaza produsele cu ajutorul advertiserilor si marketerilor. Se amplaseaza panouri publicitare, se proiecteaza brosuri si bannere pentru mediul online si lista ramane deschisa. Cert este ca aveti la dispozitie numeroase modalitati prin care sa va anuntati intrarea pe piata a noilor produse.
Dar, in definitiv, cum procedam cand lansam un produs? Cand sa il “dam la apa”? Cum comunicam cel mai bine primul mesaj catre clientii carora ne adresam?
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Primul pas este sa ne cunoastem bine audienta. Trebuie sa aveti un produs care sa se plieze cu fidelitate pe nevoile si dorintele unui categorii definite de varsta, sex samd. In acest sens trebuie sa alegeti un ton adecvat, un anumit suport din mass-media pe care clientii vizati il prefera si il folosesc si momentul oportun pentru lansarea propriu-zisa.
Momentul potrivit se alege in functie de disponibilitatea clientilor dvs de a va cumpara produsele. Este benefic, uneori, sa va planificati introducerea produsului pe piata in perioadele de sarbatori. In aceste moment, exista o mai mare cerere de produse noi si atractive.
In momentul in care alcatuiti planul de lansare trebuie sa fiti constienti ca majoritatea consumatorilor isi bazeaza deciziile de achizitionare pe dorinta, mai mult decat pe necesitate, pe nevoie concreta. Isi doresc produse care sa le imbunatateasca intreaga viata, chiar daca vorbim de o geanta de umar sau un sampon cu extract de levantica.
Vor sa se simta valorosi, respectati, atragatori, iubiti samd. Toate aceste sentimente, specific diferitelor categorii de consumatori trebuie anticipate si folosite in cadrul strategiilor de proiectare si de lansare a produselor. Beneficiile oferite de produse sau servicii, sunt principalele cai de a ajunge la inimile clientilor si de a-i pastra alaturi timp indelungat.
O chestiune vitala pentru orice campanie publicitara sau de marketing este exploatarea caracteristicilor exclusive ale produselor. Fie ca vorbim despre singura minge din lume care isi schimba culoarea cand este lovita, sau despre cafeaua care nu doar energizeaza si slabeste, ci albeste si dintii samd, trebuie sa aveti un punct central de interes pentru clienti. Acest punct, sau, de ce nu, puncte, va vor distanta de competie si va vor asigura un succes de proportii mari.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Realizati felicitari decupate Avantajul lor Se vand excelent si au o profitabilitate extraordinara la care alte afaceri pot doar visa

[GHID PRACTIC] Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite

[GHID PRACTIC] Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghidul practic pentru incepatorii in lumea criptomonedelor
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit