Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Limitele limbajului in reclame

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Reclama facuta de clienti nu este solutia pentru orice problema de marketing. Viteza reprezinta probabil cea mai mare frana. Prin comparatie cu alte unelte de promovare, acest tip de marketing are nevoie de un timp indelungat pentru a ajunge sa dea rezultate.

 
Daca doriti sa  ajungeti la urechile intregii natiuni cu adevarat repede, nu aceasta este solutia. Chiar si cea mai bine pusa la punct campanie de marketing are nevoie de un  timp relativ indelungat pentru a da rezultate cu adevarat.

Anderson afirma ca o afacere isi poate genera jumatate din numarul clientilor prin marketing facut de consumatori in trei ani, si abia dupa 5 ani toti clientii vor fi racolati astfel. 
 
De asemenea acest tip de promovare nu ofera cu adevarat controlul asupra pietei. “ Atunci cand cumperi un spatiu de  reclama intr-un ziar, poti controla exact modul in care acesta suna, cand este publicat si intr-o oarecare masura, catre cine este adresat”, spune Cafferky. “Dar nu poti controla in totalitate ce, cui  si cand spune un client ceva  despre produsul tau”.
 
Si daca tinta de marketing este de a contracara fauturile unui competitor, marketingul de acest tip nu e de nici un  ajutor. “ Nu-ti poti permite sa emiti pareri negative despre concurenta”, afirma Davies. “ Trebuie sa ramai mereu in zona pozitiva “.
 
Si, in sfarsit, acest tip de reclama nu are efect in anumite activitati sau cand e vorba de anumite produse, si asta doar pentru ca ele nu reprezinta subiecte de conversatie uzuale.
 
” Cand ati purtat ultima oara o conversatie cu un prieten despre branturile minunate pe care vi le-ati cumparat?”, intreaba Wilson. “ Exista  produse pe care oamenii le cumpara, dar nu vorbesc niciodata despre ele”.

 
 


Tags: reclamapublicitatepomovaremarketingafacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]