Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Limitele limbajului in reclame

de Cosmin Enescu 16 Sep. 2014 3046
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Reclama facuta de clienti nu este solutia pentru orice problema de marketing. Viteza reprezinta probabil cea mai mare frana. Prin comparatie cu alte unelte de promovare, acest tip de marketing are nevoie de un timp indelungat pentru a ajunge sa dea rezultate.

 
Daca doriti sa  ajungeti la urechile intregii natiuni cu adevarat repede, nu aceasta este solutia. Chiar si cea mai bine pusa la punct campanie de marketing are nevoie de un  timp relativ indelungat pentru a da rezultate cu adevarat.

Anderson afirma ca o afacere isi poate genera jumatate din numarul clientilor prin marketing facut de consumatori in trei ani, si abia dupa 5 ani toti clientii vor fi racolati astfel. 
 
De asemenea acest tip de promovare nu ofera cu adevarat controlul asupra pietei. “ Atunci cand cumperi un spatiu de  reclama intr-un ziar, poti controla exact modul in care acesta suna, cand este publicat si intr-o oarecare masura, catre cine este adresat”, spune Cafferky. “Dar nu poti controla in totalitate ce, cui  si cand spune un client ceva  despre produsul tau”.
 
Si daca tinta de marketing este de a contracara fauturile unui competitor, marketingul de acest tip nu e de nici un  ajutor. “ Nu-ti poti permite sa emiti pareri negative despre concurenta”, afirma Davies. “ Trebuie sa ramai mereu in zona pozitiva “.
 
Si, in sfarsit, acest tip de reclama nu are efect in anumite activitati sau cand e vorba de anumite produse, si asta doar pentru ca ele nu reprezinta subiecte de conversatie uzuale.
 
” Cand ati purtat ultima oara o conversatie cu un prieten despre branturile minunate pe care vi le-ati cumparat?”, intreaba Wilson. “ Exista  produse pe care oamenii le cumpara, dar nu vorbesc niciodata despre ele”.

 
 


Tags: reclamapublicitatepomovaremarketingafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes

de Idei de afaceri
05 Aug 2022
In prezent, Romania pe locul 28 in topul mondial al consumului mediu de bere si pe 23 in Europa, cu 58 de litri pe cap de locuitor. Cea mai mare...

Cultura de sofran: Strategii de marketing

de Idei de afaceri
26 Iul 2022
Din punctul de vedere al planificării de afaceri, strategia este ansamblul de operaţii realizate în vederea atingerii unui obiectiv. Afla mai...

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
04 Mai 2022
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Publicitatea pe dispozitive mobile va atinge un varf in 2026

de Florin Amariei
12 Mai 2021
Mai multe analize confirma ca publicitatea pe dispozitive mobile va ajunge la un varf in 2026, cand va depasi 270 de miliarde de dolari. Conform...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]