Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Limitele limbajului in reclame

de Cosmin Enescu 16 Sep. 2014 3097
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Reclama facuta de clienti nu este solutia pentru orice problema de marketing. Viteza reprezinta probabil cea mai mare frana. Prin comparatie cu alte unelte de promovare, acest tip de marketing are nevoie de un timp indelungat pentru a ajunge sa dea rezultate.

 
Daca doriti sa  ajungeti la urechile intregii natiuni cu adevarat repede, nu aceasta este solutia. Chiar si cea mai bine pusa la punct campanie de marketing are nevoie de un  timp relativ indelungat pentru a da rezultate cu adevarat.

Anderson afirma ca o afacere isi poate genera jumatate din numarul clientilor prin marketing facut de consumatori in trei ani, si abia dupa 5 ani toti clientii vor fi racolati astfel. 
 
De asemenea acest tip de promovare nu ofera cu adevarat controlul asupra pietei. “ Atunci cand cumperi un spatiu de  reclama intr-un ziar, poti controla exact modul in care acesta suna, cand este publicat si intr-o oarecare masura, catre cine este adresat”, spune Cafferky. “Dar nu poti controla in totalitate ce, cui  si cand spune un client ceva  despre produsul tau”.
 
Si daca tinta de marketing este de a contracara fauturile unui competitor, marketingul de acest tip nu e de nici un  ajutor. “ Nu-ti poti permite sa emiti pareri negative despre concurenta”, afirma Davies. “ Trebuie sa ramai mereu in zona pozitiva “.
 
Si, in sfarsit, acest tip de reclama nu are efect in anumite activitati sau cand e vorba de anumite produse, si asta doar pentru ca ele nu reprezinta subiecte de conversatie uzuale.
 
” Cand ati purtat ultima oara o conversatie cu un prieten despre branturile minunate pe care vi le-ati cumparat?”, intreaba Wilson. “ Exista  produse pe care oamenii le cumpara, dar nu vorbesc niciodata despre ele”.

 
 


Tags: reclamapublicitatepomovaremarketingafacere

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient

de Idei de afaceri
12 Oct 2023
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]