Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mareste-ti vanzarile in 4 pasi strategici!

de Maria Nicutar 29 Ian. 2012 4070
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vanzarile inseamna totul pentru multe afaceri din ziua de astazi. Vindem carti, vindem iaurturi, vindem pungi de cadouri sau servicii de consultanta, vindem orice se cere pe piata si pentru care exista un interes serios, solid, cunatificabil. Chiar si asa, simpla dorinta de a vinde si totul efectuat pe baza unor statistici nu este de ajuns. Avem nevoie de strategie, de pasi efectuati in mod calculat, organizat, bine gandit.

Iata 4 pasi strategici catre obtinerea unui nivel mai mare de vanzari:

1. Nu va pierdeti timpul cu potentiali clienti care opun rezistenta. De multe ori dam peste agenti de vanzari care se incapataneaza sa vanda cui nu ar trebui sa vanda. Sunt clienti care par interesati si accentul cade foarte bine pe cuvantul "par". Doar par si cand ne aflam in astfel de situatii este bine sa dam drumul unui efort pe care l-am consuma pentru a convinge alti 2 sau 3 clienti sa cumpere.

2. Cresteti-va timpul pe care il alocati vanzarilor. Vanzarile cer timp si multi profesionisti uita acest lucru. Alocam mult timp strategiilor de marketing, catre advertising, catre PR, catre multe alte directii care converg catre un nivel de vanzari mai mari. Cautati sa fiti alaturi de clienti, in frontul cel mai de jos, acolo unde veti intalni potentiali clienti cu interes real pentru ce aveti dvs de oferit.

3. Nu va impartiti timpul intre prea multe ocazii de a vinde. Multi agenti de vanzari au pe lista de ordine numeroase contacte pe care le iau in calcul. Ce vor face pentru a le valorifica pe toate? Vor lua timpul pe care il au la dispozitie si il vor imparti intre toate aceste ocazii de vanzari. Rezultatul poate fi unul catastrofal cand ne grabim si stricam treaba, cand ne impartim in prea multe directii, cand ne diluam singuri efectul muncii noastre. Ganditi in termeni mai normali si la scara mica, din aproape in aproape.

4. Nu vindeti decat celor care detin decizia de achizitionare. Multi agenti de vanzari si alti profesionisti incearca sa vanda cui nu trebuie. De multe ori pierdem timp pentru a convinge o persoana de beneficiile unui produs si apoi aflam ca nu el va lua decizia finala si ca trebuie sa se sfatuiasca sau sa ceara aprobarea unui parinte, unui partener de viata, unui prieten samd.


Tags: vanzarimarketing vanzariadvertisingagenti de vanzarimarketingvanzari mari

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]