Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Mareste-ti vanzarile in 4 pasi strategici!
Vanzarile inseamna totul pentru multe afaceri din ziua de astazi. Vindem carti, vindem iaurturi, vindem pungi de cadouri sau servicii de consultanta, vindem orice se cere pe piata si pentru care exista un interes serios, solid, cunatificabil. Chiar si asa, simpla dorinta de a vinde si totul efectuat pe baza unor statistici nu este de ajuns. Avem nevoie de strategie, de pasi efectuati in mod calculat, organizat, bine gandit.
Iata 4 pasi strategici catre obtinerea unui nivel mai mare de vanzari:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cresterea prepelitelor japoneze
1. Nu va pierdeti timpul cu potentiali clienti care opun rezistenta. De multe ori dam peste agenti de vanzari care se incapataneaza sa vanda cui nu ar trebui sa vanda. Sunt clienti care par interesati si accentul cade foarte bine pe cuvantul "par". Doar par si cand ne aflam in astfel de situatii este bine sa dam drumul unui efort pe care l-am consuma pentru a convinge alti 2 sau 3 clienti sa cumpere.
2. Cresteti-va timpul pe care il alocati vanzarilor. Vanzarile cer timp si multi profesionisti uita acest lucru. Alocam mult timp strategiilor de marketing, catre advertising, catre PR, catre multe alte directii care converg catre un nivel de vanzari mai mari. Cautati sa fiti alaturi de clienti, in frontul cel mai de jos, acolo unde veti intalni potentiali clienti cu interes real pentru ce aveti dvs de oferit.
3. Nu va impartiti timpul intre prea multe ocazii de a vinde. Multi agenti de vanzari au pe lista de ordine numeroase contacte pe care le iau in calcul. Ce vor face pentru a le valorifica pe toate? Vor lua timpul pe care il au la dispozitie si il vor imparti intre toate aceste ocazii de vanzari. Rezultatul poate fi unul catastrofal cand ne grabim si stricam treaba, cand ne impartim in prea multe directii, cand ne diluam singuri efectul muncii noastre. Ganditi in termeni mai normali si la scara mica, din aproape in aproape.
4. Nu vindeti decat celor care detin decizia de achizitionare. Multi agenti de vanzari si alti profesionisti incearca sa vanda cui nu trebuie. De multe ori pierdem timp pentru a convinge o persoana de beneficiile unui produs si apoi aflam ca nu el va lua decizia finala si ca trebuie sa se sfatuiasca sau sa ceara aprobarea unui parinte, unui partener de viata, unui prieten samd.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit