Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing de gherila vs marketing viral!

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Luptele de gherila sunt caracterizate de conceptul "fight and flight", sau cum am spune noi romanii, "Da-o si dispari!". Sunt lupte in care combatantii prefera sa deschida conflictul pe neasteptate, luandu-si inamicii prin surprindere, lupte care dureaza foarte putini si la finalul carora combatantii re retrag fulgerator.

Cam asa stau lucrurile si in marketing-ul de gherila. Mergem linistiti pe strada si deodata observam cu trecatori aparent fara tinta, pun de-un dans in strada, un dans in care toti se sincronizeaza perfect si transmit un mesaj care ne ramane in memorie timp indelungat.

Marketing-ul de gherila necesita capital mai sustinut pentru a-si pune in aplicare strategiile de promovare a unui mesaj, a unui produs sau a unor servicii. Este vorba despre o suma de strategii gandite de specialisti, o suma de idei inovative, creative, originale, care sa surprinda si care sa ne incante in acelasi timp.  

In acelasi timp, marketing-ul viral reprezinta o unealta de care se pot folosi si cei cu un laptop si cateva idei indraznete. Un videoclip viral se aseamana unui virus care patrunde intr-o comunitate de internauti si apoi se raspandeste cu viteza unei gripe contagioase. Toti dau share si like-uri, toti twitteresc si astfel, mesajul ajunge sub ochii a mii, milioane de internauti.

In aceasta situatie, marketing-ul viral devine un instrument care ne poate scoate din buzunare sume mai mici de bani. Marketing-ul de gherila implica eforturi mai sporite, eforturi sustinute de echipe de oameni pregatiti sa transmita un mesaj intr-un mod total neconventional.

In tot acest timp, marketing-ul de gherila poate deveni viral. Iata cum impletim eforturile celor doua unelte intr-o arma cu care ne tintim audientele de interes. Un mesaj de marketing de gherila poate fi inregistrat in componenta video si apoi poate fi lansat prin intermediul retelelor de socializare. Sansele de succes din aceste directii sunt numeroase si cat se poate de solide.


Tags: marketing viralmarketing de gherilamarketing de gherila viralmarketingstrategii de marketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]