Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing de succes cu cele mai mici investitii

de Ana Steinberg 17 Ian. 2011 4047
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Perioada de criza a dus la o reinventare si la o dezvoltare a strategiilor de marketing duse in incercarea de atragere a clientilor pentru a creste vanzarile. Promotiile au fost nenumarate, iar afacerile au incercat sa faca din criza o oportunitate pentru dezvoltare.

Astfel, cele mai multe strategii de marketing au avut la baza costuri mici, dar au reusit sa dea rezultate extrem de eficiente. Promotiile cat mai atragatoare, concursurile cu premii, ofertele diverse, toate au reusit sa aduca vanzari mai bune decat in anii precedenti.

In continuare, cele mai bune promotii sunt cele care lasa clientului impresia ca a castigat ceva, ca a primit ceva in mod gratuit sau ca, achizitionand un produs al afacerii tale, i-ai oferit un bonus. Nu doar ca aceste strategii au succes, dar reusesc sa consolideze relatia pe care clientul o are cu brandul afacerii tale.
 
Tombolele si sponsorizarile sunt din nou metode care ii atrag pe cumparatori si care ii fac sa revina. Chiar daca la prima vedere nu pare una dintre cele mai bune metode, completarea chestionarelor ii face pe clienti sa simta ca parerea lor conteaza.

Intreaba-i ce lucruri cred ei ca ar putea fi schimbate la afacerea ta si care sunt aspectele care le plac sau nu le plac in cazul produselor sau serviciilor pe care le oferi.

Atata vreme cat clientii pleaca din magazin multumiti si cu impresia ca au avut parte de un beneficiu, vor reveni cu siguranta. Strategiile de marketing trebuie sa existe in permanenta si reorganizate periodic deoarece piata se schimba cu rapiditate, iar clientii pe care i-ai castigat azi cu o metoda de promovare ar putea sa nu se mai lase convinsi maine de aceeasi strategie.



Tags: marketinginvestitiisucces

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient

de Idei de afaceri
12 Oct 2023
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]