Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marketing de succes cu cele mai mici investitii

de Ana Steinberg
3465 0 17 Ian. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Perioada de criza a dus la o reinventare si la o dezvoltare a strategiilor de marketing duse in incercarea de atragere a clientilor pentru a creste vanzarile. Promotiile au fost nenumarate, iar afacerile au incercat sa faca din criza o oportunitate pentru dezvoltare.

Astfel, cele mai multe strategii de marketing au avut la baza costuri mici, dar au reusit sa dea rezultate extrem de eficiente. Promotiile cat mai atragatoare, concursurile cu premii, ofertele diverse, toate au reusit sa aduca vanzari mai bune decat in anii precedenti.

In continuare, cele mai bune promotii sunt cele care lasa clientului impresia ca a castigat ceva, ca a primit ceva in mod gratuit sau ca, achizitionand un produs al afacerii tale, i-ai oferit un bonus. Nu doar ca aceste strategii au succes, dar reusesc sa consolideze relatia pe care clientul o are cu brandul afacerii tale.
 
Tombolele si sponsorizarile sunt din nou metode care ii atrag pe cumparatori si care ii fac sa revina. Chiar daca la prima vedere nu pare una dintre cele mai bune metode, completarea chestionarelor ii face pe clienti sa simta ca parerea lor conteaza.

Intreaba-i ce lucruri cred ei ca ar putea fi schimbate la afacerea ta si care sunt aspectele care le plac sau nu le plac in cazul produselor sau serviciilor pe care le oferi.

Atata vreme cat clientii pleaca din magazin multumiti si cu impresia ca au avut parte de un beneficiu, vor reveni cu siguranta. Strategiile de marketing trebuie sa existe in permanenta si reorganizate periodic deoarece piata se schimba cu rapiditate, iar clientii pe care i-ai castigat azi cu o metoda de promovare ar putea sa nu se mai lase convinsi maine de aceeasi strategie.



Tags: marketinginvestitiisucces

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera

de Redactia Ideideafaceri
09 Iul 2020
Cititul reprezinta o modalitate rapida de a afla informatii noi, de a gandi creativ si de a-ti diversifica perspectivele. Intrebat care este...

Succesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala

de Redactia Ideideafaceri
19 Iun 2020
Promovarea unui business este o provocare constanta pentru intreprinzatori, cu atat mai mult daca au o afacere locala. Pentru a supravietui,...

Cele mai bune 5 sfaturi de la antreprenori bogati pentru a avea succes in afaceri

de Florin P. Amariei
21 Nov 2019
Daca te gandesti sa pornesti o afacere, atunci iata ce sfaturi iti dau unii dintre cei mai bogati antreprenori din lume. Garanteaza-ti succesul!...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016