Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing de top sau greseli fatale pentru afacerile dvs?

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul ne rapeste tot timpul din lume si nimeni nu da vina pe nimeni. Noi cu mana noastra ne-o facem si stim si de ce investim atat de mult in motorul care ne pune in miscare afacerile. Afacerile se cresc cu efort sustinut si controlat in directia care ne poate duce catre succes. Ne organizam eforturile, le planificam, le sincronizam cu cele din cadrul intregii companii si... ajungem la marketing de top.

Haideti sa vedem cateva greseli majore, fatale, de marketing, greseli pe care multi le comit si nu isi dau seama:

1. Ne bazam prea mult pe cercetarile de piata si multe sunt false, ne indus in eroare. Multe cercetari de piata ajung sa vina intr-o forma in care nu ne mai ofera informatii pe care sa ne bazam. Sa nu neglijam ca exista numerosi profesionisti gata sa mizeze toti banii pe informatiile pe care consumatorii sau potentialii nostri clienti ni le ofera. Au raspuns in mod sincer la intrebari sau se grabesc si vor doar sa castige premiul pus la bataie? Focus-grup-urile sunt alcatuite de profesionisti si se folosesc de consumatori relevanti pentru afacerile noastre?

Toate aceste aspecte trebuie luate in calcul si rezultatele unei cercetari de piata via sondaje trebuie comparate cu cele ale unei cercetari de piata via focus-grupuri sau prin chestionare, voturi samd.

2. Vrem sa fim in pas cu orice trend. Da, mirajul din mediul de afaceri este mare. Vream sa ne implicam in orice tendinta noua si uitam scopul cu care am pornit la drum. Azi ne implicam in blogging si maine sarim pe LinkedIn ca apoi sa luam la rand orice unealta fara sa investim destul de mult timp in implementarea strategiilor castigatoare. Luati cate un trend pe rand si alegeti-le pe cele care va ajuta cel mai mult in afaceri. Sa fii in pas cu moda business nu inseamna intotdeauna ca nu vei arunca banii pe fereastra.

3. Nu ne bazam pe uneltele care ne pot da mana de ajutor de care avem nevoie cel mai mult. Social media, cu retelele de socializare, cu blogging-ul, networking-ul samd, ne sta la dispozitie tocmai pentru a ne creste afacerile in mod cat mai avantajos. Multi inca nu se implica in aceste medii si nu cunosc rata profitabilitatii pe care o pot atinge cand investesc in directiile alese de clienti si potentiali clienti.


Tags: marketinggreseli de marketingretele socializarebloggingtrend marketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]