Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing pentru afaceri: Caracteristicile unei marturii eficiente

de Mirela Rosu 12 Mai. 2011 3802
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Regula numarul unu este "nimic fals" pentru ca nu exista ceva mai credibil decat realitatea. Marturiile trebuie sa fie autentice. Un text "facut" se observa imediat si nu reuseste sa castige increderea, ratand astfel principalul obiectiv al acestui tip de reclama. Determinati-i pe clienti sa va spuna in cuvintele lor ceea ce cred despre produs - ii dati astfel posibilitatea omului obisnuit, de pe strada, sa se vada pe sine in postura de client multumit.

In general, in publicitate sunt preferate mesajele scurte, percutante, usor de retinut. Uitati de lucrul acesta in cazul marturiilor. Daca vor sa cumpere, potentialii clienti vor avea rabdarea necesara sa citeasca doua-trei randuri. Un mesaj scurt nu ofera destule informatii si da senzatia unei prelucrari anterioare, totusi aveti grija sa nu exagerati prezentandu-le potentialilor clienti texte prea lungi (daca depasesc cinci randuri deja devin plictisitoare, deci ineficiente).

In lumea cersetorilor exista o regula care spune ca orice mana intinsa trebuie sa spuna o poveste pentru a primi bani. Fara sa stie, ei aplica o teorie stiintific demonstrata: oamenii sunt convinsi de povesti concrete mai degaba decat de generalitati. Regula este valabila si in cazul marturiilor. Detaliile, amanuntele semnificative din utilizarea produselor sau serviciilor pe care le oferiti compun o marturie eficienta. Nu le livrati potentialilor clienti opinii laudative si pompoase care se pot fi emise la fel de bine atat despre o pasta de dinti, cat si despre o masina de tuns iarba.

Niciodata nu utilizati marturii anonime. Semnatura este garantia ca cel care a emis acea opinie exista cu adevarat. De aceea numele lui trebuie scris sau comunicat clar, cu detalii referitoare la profesie, varsta, loc de munca etc.

Daca respectati toate aceste reguli enumerate mai sus, puteti fi siguri ca marturiile isi vor atinge scopul si anume castigarea increderii oamenilor in mesajul pe care  il transmiteti si in calitatea produselor sau serviciilor pe care le vindeti.


Tags: marturie eficientamarketingpublicitatereclamepotentiali clienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]