Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Marketing-ul de gherila - cel mai eficient instrument in jungla afacerilor
Marketing-ul de gherila este diferit de marketing-ul clasic, aducand inovatie, creativitate si spontaneitate in interactiunea cu clientul. Mesajele publicitare frapeaza si sunt gandite pornindu-se de la psihologia umana in principal si mai putin de la statistici, cifre de afaceri, sondaje s.a.m.d.
Acest tip de marketing a fost special conceput pentru antreprenori si pentru afacerile mici. Nu are la baza necesitatea infuziilor mari de capital, ci se pune accentul pe investitia in timp, energie si creativitate. La baza acestui tip de marketing stau munca in echipa si sedintele de brainstorming.Cresterea prepelitelor japoneze
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Avantajul suprem al acestui tip de marketing este ca orice antreprenor isi permite sa foloseasca tacticile acestuia si ca mesajul rezultat este unic si atat de frapant incat ramane in memoria audientei foarte mult timp. Aici incep sa isi faca efectul metodele de starnire a emotiilor pe care marketing-ul de gherila le foloseste.
Diversificarea ofertei de servicii si produse nu prezinta pentru marketerii de gherila o importanta foarte mare. In principiu, pentru acestia este esentiala activitatea permanenta de imbunatatire si dezvoltare a produselor si serviciilor din punctul de vedere al calitatii. Pe acelasi model, se da importanta clientilor vechi, pe fidelizarea lor si mai putin pe ideea de castigare de consumatori noi.
Tranzactiile mari si regulate sunt solutia catre succesul in afacerile conduse pe modelul de gherila.
Cu toate ca se pune accentul foarte mult pe unicitate si originalitate in proiectarea mesajelor publicitare, marketing-ul de gherila are ca regula importanta, repetitia. O campanie publicitara de succes, un poster care a reusit sa creasca vanzarile unui produs in mod considerabil trebuie repetate. Clientii isi pastreaza preferintele foarte mult timp si se fidelizeaza foarte puternic.
Un alt punct diferit fata de marketing-ul clasic este preferinta marketing-ului de gherila pentru cooperare in defavoarea competitiei. Timpul, energia si banii cheltuiti pe prospectarea pietei, a concurentei, a serviciilor oferite de acestia s.a.m.d., sunt pierderi sigure si nu sunt vazute ca investitii de catre marketerii de gherila. Acestia considera ca pentru o afacere este benefic sa se lege relatii de cooperare intre antreprenorii din aceeasi nisa sau din nise apropiate, punandu-se accentul pe imbunatatirea legaturii cu angajatii, furnizorii si subcontractorii.
Per total, in plina dezvoltare, marketerii de gherila stiu cum sa isi faca loc in jungla afacerilor cu ajutorul mesajelor clare, unice si emotionale.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit