Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Marketing-ul de nisa pentru afaceri profitabile: Pozitionarea pe o nisa neacoperita
Marketing-ul de nisa reprezinta salvarea celor mai multe idei de afaceri din prezent. In mediul business, afacerile care sunt bune la toate nu au sanse mari de supravietuire si solutia sta in pozitionarea pe o nisa inca neacoperita si profitabila in acelasi timp. Multi detinatori de afaceri vor incerca chiar sa isi proiecteze o asemenea nisa si sa castige suprematia in acest mediu fertil.
Regulile in afacerile de astazi spun clar ca nu se vor obtine profituri cand se incearca rezolvarea mai multor solutii si probleme in acelasi timp, prin intermediul produselor si serviciilor care detin audiente mult prea mari si dispersate.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Sansele de succes se maresc in mod considerabil cand alegem sa punem in aplicare idei de afaceri viabile si profitabile cu o tinta specifica. Cu alte cuvinte, nu este recomandata incercarea de a multumi pe toti, ci o audienta clara, bine aleasa si in cadrul careia sa existe un anumit model de comportament si un nivel clar de disponibilitate de achizitionare.
Aceasta tintire clara de audienta(targeting de audienta) se cere intrucat pe baza modelului de comportament si pe baza caracteristicilor membrilor sai se elibereaza mesaje, campanii de marketing si de advertising care vin cu scopuri clare, cu solutii potrivite doar pentru o anumita pondere a audientelor de pe o anumita piata.
Sa ne imaginam un mesaj care trebuie sa rezoneze in mintea femeilor si barbatilor, copiilor si adultilor, celor care fac parte dintr-o anumita categorie sociala si celor care fac parte dintr-un diferita, celor care vin cu un set clar de asteptari si cerinte samd.
Pentru afacerile profitabile, acest lucru devine destul de dificil si se pierde o mare parte din concentrarea pe care trebuie sa o detinem in mediul business.
In schimb, pozitionarea pe o anumita nisa da posibilitatea detinatorilor si reprezentantilor acelei afaceri de a se afirma ca specialisti intr-un domeniu specific. Cu timpul, ajungem sa ne intelegem audienta, sa ii oferim solutiile cele mai avantajose, sa ne miscam in ritm sincronizat cu dinamica ce o caracterizeaza.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit