Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketingul micilor afaceri: cum sa-ti folosesti resursele limitate

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile mici, de obicei, nu au suficienti bani pentru marketing si fiecare campanie trebuie sa fie eficienta. Acest lucru inseamna lucruri diferite pentru afaceri diferite si trebuie sa incepi pornind de jos si construind o clientela inainte de a incepe sa targetezi in perspectiva mare. Exista un numar de strategii pe care le poti folosi si care te vor ajuta sa atragi clientii, dar este nevoie de greseli pentru ca fiecare strategie sa functioneze cum trebuie.

 
Retine faptul ca marketingul este un proces fluid si continuu, care trebuie sa se adapteze la schimbare conform nevoilor dorind potentiali clienti. Acestia din urma vor veni la tine daca vei sti sa le oferi valorea de care au nevoie. Daca poti comunica cu ei satisfacandu-le dorinta unor preturi bune si conditii pe masura preturilor, vor fi fericiti sa faca afaceri cu tine. Daca ei simt ca le neglijezi nevoile, sansele sunt foarte mari ca ei sa nu mai faca afaceri cu tine, chiar daca le oferi cea mai buna afacere din oras. Asadar, strategiile tale de marketing includ elemente care se concentreaza pe dorintele clientilor care se pot intreba de ce sa te aleaga pe tine ca partener de afaceri si nu pe altcineva.
 
Instrumentele online care te pot ghida sunt nelimitate. Poti folosi metodele online sau cele traditionale. Poti incepe vorbind cu familia si prietenii, impartind flyere pe strazi, in parcari sau in mall. Poti fi ajutat de jurnalistii locali care iti pot face publicitate sau te poti inscrie in diferite grupuri si asociatii care iti vor aduce laolalta clientii, produsele si serviciul.
 
Odata ce i-ai atras, trebuie sa-i multumesti. Cele mai multe dintre veniturile afacerii tale vor veni din solicitarea repetata a clientilor in situatii diverse. Tine legatura cu ei si invita-i sa participe la semnarea unor afaceri mai speciale si la sesiuni de publicitate care ii vor atrage intotdeauna. Trebuie sa captivezi clientii, este un proces continuu si poti face asta in print, prin media, online sau fata in fata. Iti poti folosi clientii pentru publicitate, vei fi surprins sa vezi cat de multe afaceri poti face prin recomandari. Asa functioneaza serviciile medicilor si ale avocatilor si acesta este un mod valabil si pentru tine. 
 
Nu ai nevoie de o multime de bani pentru campanii de marketing obositoare. Ai nevoie sa iti promovezi in continuare si sa-ti educi afacerea oricand si oricum poti. Foloseste fiecare instrument necesar si vei avea succes, mai devreme sau mai tarziu, iar acest lucru vine cu aprobarea satisfacerii clientilor tai.
 
Sursa: income.com
 


Tags: afaceriafaceri micimarketing afacericampanii de marketingstrategii marketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]