Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Marturiile clientilor multumiti fac afacerea buna
Orice afacere are nevoie de promovare continua si regulata pentru a-si asigura clientela gata sa le achizitioneze produsele si serviciile. Antreprenorii si managerii responsabili cauta noi metode prin care sa atraga interesul consumatorilor si prin care sa ii fidelizeze pe cei deja existenti. Aveti nevoie de creativitate si flexibilitate in aceste procese si o buna intelegere a psihologiei consumatorilor.
In era advertising-ului si marketing-ului, afacerile incep sa prezinte din ce in ce mai putina credibilitate in fata consumatorilor daca nu recurg la seturi anumite de activitati de promovare. Reclamele, bannere-le, fliere-le, brosurile samd, nu sunt intotdeauna cele mai bune unelte pentru a directiona clienti catre o afacere si este nevoie de mai multa activitate de cautare.Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Multi antreprenori au descoperit puterea si impactul testimonialelor clientilor satisfacuti in randul celorlalti posibili. Sa ne gandim putin cum functioneaza. In primul rand, majoritatea clientilor care doresc sa achizitioneze un produs sau serviciu se vor orienta catre sfaturile rudelor sau prietenilor care au le-au folosit deja si care stiu daca vorbim despre rentabilitate si avantaje reale.
In acest sens, publicarea de opinii realiste, credibile si favorabile pe website-ul dedicat afacerii, in ebook-uri, la inceputul cartilor samd, se dovedeste a fi o tactica foarte profitabila.
Majoritatea persoanelor cauta parerile celor care li se aseamana si care doresc acelasi set de caracteristici din partea unui anumit produs. De multe ori, reclamele sunt percepute ca fiind exagerate si nerealiste. Vedem o reclama la un sampon care arata o persoana cu un par superb, cu volum, fara matreata samd, si ne inchipuim ca nu se pot aduna atatea beneficii intr-un singur produs.
In schimb, parerea mai multor consumatori care sa confirme aceste avantaje aduce in discutie noi vanzari importante. Faptul ca sunt prezente aceste pareri face ca un produs, si implicit si compania care il reprezinta sa primeasca o nota importanta de caracter uman, de sentimente calde care sa confere o incredere sporita.
In concluzie, marturiile sunt unelte foarte profitabile si necesita o vizibilitate strategica in randul oricarei prezentari de produs. Expertii ne spun ca ar trebui sa fie in fruntea uneltelor de promovare si sa fie cat mai elaborate. Marturiile reprezentatilor publicatiilor sunt foarte eficiente, de asemenea, punandu-se accentul pe reputatia care se imprumuta de la compania care da un review catre cea promovata.
De asemenea, marturiile vedetelor si expertilor din anumite domenii reusesc cu succes sa imprime o imagine favorabila si castiguri atragatoare pentru antreprenorii care stiu sa profite de pe urma lor.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit