Logo-urile marilor firme sunt semnificative si ascund multe mesaje simbolice. Pe langa culoare si font, logo-ul este special pentru orice brand. Toti recunoc logo-ul Amazon, insa nu stiu ca ascunde trei mesaje simbolice diferite.
In continuare sunt prezentate 16 companii tech care au ascuns, subtil, mesaje in interiorul faimoaselor branduri:
In logo-ul Sony Vaio, literele V si A reprezinta o forma de unda analogica, iar I si O reprezinta un cod binar.
Facebook Places a fost raspunsul defunct al Facebook pentru check-in app Foursquare. Sageata rosie arata numarul patru... un indicator de tinta vizata.
Logo-ul Skitch arata ca penele de pe o sageata, dar acestea dubleaza ca un S in reflectarea ei.
Logo-ul Cisco reprezinta un semnal digital care se intampla sa ia forma podului Golden Gate, din San Francisco, orasul dupa care compania a fost numita.
Logo-ul Amazon contine o sageata de culoare galbena, care dubleaza un zambet, dar noteaza, de asemenea, punctele de la A la Z.
Patratele din logo-ul companiei de analiza de date Eighty20 reprezinta un cod binar: linia de sus, 1010000, reprezinta 80 si 0010100 reprezinta 20.
Logo-ul pentru co-fondatorul Twitter, Biz Stone's Q&A app Jelly, arata ca o meduza. Dar este un creier.
Logo-ul Nintendo Gamecube este un faimos inteligent: nu este doar un cub intr-un cub, arata litera G anexand un C in spatiul negativ.
Logo-ul filtrului de documente Quip este, evident, un Q, dar este si un stilou gata sa scrie pe o hartie.
Microsoft XNA este un instrument dezvoltator pentru jocuri. Logo-ul contine un mashup al Codului Morse pentru XNA: "_.._ " inseamna X, "_. " inseamna N si "._ " inseamna A.
Logo-ul sistemului de operare Ubuntu reprezinta trei persoane care se tin de mana si se uita in sus.
Numele Google "Picasa" este un joc in conceptul unei case pentru imaginile tale. "Casa" semnifica, atat in spaniola, cat si in romana, "casa", iar acolo este o casa in interiorul unei camere colorate expuse in logo.
Logo-ul Claimair este un avion de hartie. Dar este un joc de cuvinte vizual genial: aceasta companie te ajuta cu actele cand trebuie sa depui o plangere impotriva unei companii aeriene.
Logo-ul Riso foloseste spatiul negativ din interiorul "d" si "o" pentru a arata o nota intreaga sau o patrime, doua simboluri comune notelor muzicale.
Logo-ul hotelului Tonight este un pat sau o minuscula "h", in functie de cum te uiti la el.
Logo-ul Just In Case consta in intregimea din spatiul negativ, reprezentand un pachet de documente legate intr-o panglica.
Fiecare logo are mesajul sau, fie prin jocurile de cuvinte si simboluri din interiorul acestuia, fie prin culoare sau font. Ele sunt reprezentative pentru un brand, iar toate mesajele, indiferent prin modul de transmitere, indica un aspect, un avantaj, un indiciu al logo-ului. De asemenea, fiecare semn indica un aspect ascuns, pe care nu toata lumea il cunoaste.
Tags: afacerimarketing afacerilogobrandsemnificatii logo