Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Metode rapide de castigare de noi clienti

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Problema multor afaceri este faptul ca raman blocate pe un anumit set de clienti si nu ies din aceasta penumbra mult timp. Situatia este cu atat mai neconvenabila cu cat este cunoscut faptul ca orice client se va muta in tabara spre care se indreapta cei mai multi consumatori iar restul afacerilor se gasesc in imposibilitatea de a mai functiona pentru profit.

In practica este mult mai greu sa castigi clienti noi decat este sa ii pastrezi pe cei deja existenti, care deja s-au obisnuit cu produsele, le cunosc valoarea si calitatea si raman fideli mult timp, uneori. In acelasi timp, este mai greu sa castigi clienti noi decat este sa ii determini pe cei existenti sa cumpere mai mult sau sa accepte produse si servicii noi sau mai scumpe.

Cu toate acestea castigarea de noi clienti este vitala pentru profitabilitatea oricarei afaceri. Iata cateva metode de cooptare de consumatori pentru afacerile dvs:

1.    Oferiti esantioane gratuite, mostre, reduceri de preturi, oferte speciale, pachete de produse si servicii cu premii si cadouri.

2.    Puneti in aplicare concursuri la achizitionarea de produse sau servicii si oferiti cadouri din cadrul marcilor existente.

3.    Schimbati-va strategiile de marketing si mapati-le pe noi dorinte si nevoi existente in cadrul audientelor pe care le aveti in vizor, pastrand clientii vechi.

4.    Oferiti reduceri si premii pentru clientii vechi care reusesc sa isi convinga prietenii, rudele, cunostintele sa va incerce produsele. Este cunoscut faptul ca majoritatea consumatorilor din prezent sunt mai reticenti la reclame si spoturi publicitare si isi bazeaza deciziile de acizitie pe sfaturile prietenilor sau rudelor. Acestia reprezinta materie esentiala in cooptarea de noi consumatori.

5.    Pe langa metoda amintita mai sus este recomandat sa veniti cu o strategie de advertising cu target mai larg decat pana acum. Cu alte cuvinte, va veti pastra vechii clienti, cei loiali companiei si veti incerca sa penetrati piata in cautarea de noi clienti potentiali. Plasarea reclamelor trebuie gandita in functie de sectorul de clienti pe care il vizati. Aflati ce publicatii citesc in mod normal, ce canale media folosesc, ce website-uri utilizeaza si plasati-va uneltele de advertising acolo unde isi vor dovedi eficienta cu cel mai mare impact.




Tags: castigare clienticlienti noiclienti fideliadvertising

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]