Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Metode rapide de castigare de noi clienti
Problema multor afaceri este faptul ca raman blocate pe un anumit set de clienti si nu ies din aceasta penumbra mult timp. Situatia este cu atat mai neconvenabila cu cat este cunoscut faptul ca orice client se va muta in tabara spre care se indreapta cei mai multi consumatori iar restul afacerilor se gasesc in imposibilitatea de a mai functiona pentru profit.
In practica este mult mai greu sa castigi clienti noi decat este sa ii pastrezi pe cei deja existenti, care deja s-au obisnuit cu produsele, le cunosc valoarea si calitatea si raman fideli mult timp, uneori. In acelasi timp, este mai greu sa castigi clienti noi decat este sa ii determini pe cei existenti sa cumpere mai mult sau sa accepte produse si servicii noi sau mai scumpe.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cu toate acestea castigarea de noi clienti este vitala pentru profitabilitatea oricarei afaceri. Iata cateva metode de cooptare de consumatori pentru afacerile dvs:
1. Oferiti esantioane gratuite, mostre, reduceri de preturi, oferte speciale, pachete de produse si servicii cu premii si cadouri.
2. Puneti in aplicare concursuri la achizitionarea de produse sau servicii si oferiti cadouri din cadrul marcilor existente.
3. Schimbati-va strategiile de marketing si mapati-le pe noi dorinte si nevoi existente in cadrul audientelor pe care le aveti in vizor, pastrand clientii vechi.
4. Oferiti reduceri si premii pentru clientii vechi care reusesc sa isi convinga prietenii, rudele, cunostintele sa va incerce produsele. Este cunoscut faptul ca majoritatea consumatorilor din prezent sunt mai reticenti la reclame si spoturi publicitare si isi bazeaza deciziile de acizitie pe sfaturile prietenilor sau rudelor. Acestia reprezinta materie esentiala in cooptarea de noi consumatori.
5. Pe langa metoda amintita mai sus este recomandat sa veniti cu o strategie de advertising cu target mai larg decat pana acum. Cu alte cuvinte, va veti pastra vechii clienti, cei loiali companiei si veti incerca sa penetrati piata in cautarea de noi clienti potentiali. Plasarea reclamelor trebuie gandita in functie de sectorul de clienti pe care il vizati. Aflati ce publicatii citesc in mod normal, ce canale media folosesc, ce website-uri utilizeaza si plasati-va uneltele de advertising acolo unde isi vor dovedi eficienta cu cel mai mare impact.
Articole conexe
Piata de advertising, in scadere. Tendinta globala nu se resimte in Romania
de Florin AmarieiCele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor
de Andrioae Ruxandra10 motive pentru care vei avea clienti fideli!
de Adela SimonescuO campanie de advertising ca la carte: Piriteze si bariera contra alergiilor!
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit