Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Modalitati eficiente de a ne mari nivelul vanzarilor in afaceri mici

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile mici au nevoie de clienti si de vanzari in aceeasi masura ca si cele mai complexe, mai mari, mai bine dezvoltate. Stagnarea nu ajuta la nimic si intotdeauna este loc de mai bine. Uneori, antreprenorii se gasesc in situatii in care nu reusesc sa isi vanda produsele sau serviciile si sunt in pragul disperarii. In acelasi timp, ei nu sunt nici dispusi sa cheltuiasca sume de bani de pe urma carora sa scoata profituri care sa le ridice afacerea.

Adevarul este ca fara bani nu poti sa obtii rezultate vizibile in timp scurt, rapid. Foarte rar, modalitatile de a ne promova serviciile fara nici un cost sunt atat de eficiente incat sa nu trebuiasca sa investim chiar nici un ban in proiectul de popularizare a afacerii noastre. Iata, in acest sens, cateva metode de a ne mari nivelul vanzarilor, metode gratuite, putin costisitoare sau care ne scutura de bani in adevaratul sens al cuvantului:

1.    Vanzarile se efectueaza cu ajutorul prietenilor si rudelor, cunostintelor, vecinilor samd. Word-of-mouth marketing sau marketing-ul „din-gura-in-gura” este gratuit si se dovedeste foarte eficient. Problema este ca el se dovedeste cu adevarat eficient cand cei care duc vorba mai departe sunt motivati si atunci se poate sa fiti tentat sa strecurati mici comisioane pentru cei care va ajuta sa va mariti nivelul vanzarilor.

2.    Vanzarile se maresc atunci cand cooptam o agentie de advertising cu renume. Ei vor pune la punct campanii de advertising care sa va duca numele mai departe si sa il faca sa aterizeze fix sub ochii clientilor dvs. Alaturati echipei de advertising marketerii cu care colaborati in prezent si priviti-va afacerile cum cresc cu adevarat. Atentie, insa ca aceasta metoda este foarte costisitoare, intrucat poate implica un spot publicitar, o reclama in cadrul unei publicatii de top, un panou publicitar care va va scoate bani destui din buzunare.

3.    Marketing-ul incrucisat este o metoda de mijloc. Aceasta este una eficienta si consta in promovarea serviciilor sau produselor alaturi de serviciile sau produsele altei companii sau firme cu care aveti puncte centrale in comun. Va puteti alatura serviciile sau produsele si sa va auto-promovati unul pe celalalt. Costurile sunt relative si depind in mare parte de modul in care reusiti sa colaborati cu celalat detinator de afacere.




Tags: afacerimarketing incrucisatmarketing din gura in guraadvertising

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]