Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nevoile consumatorilor si gandirea dincolo de produse si servicii

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Nevoile consumatorilor sunt rareori intelese la adevaratul lor nivel, in adevarata lor profunzime. In fapt, in afaceri trebuie fie sa gandim ca veritabili psihologi, fie sa ne angajam o armata de profesionisti care sa ne ajute sa livram solutii pentru probleme, solutii pentru dorinte si nevoi. De prea multe ori se intampla ca produsele sau serviciile noastre sa livreze pur si simplu caracteristici si ingrediente, pe ele se pune accentul, in loc sa se puna accentul pe beneficii.

Consumatorii sunt stapanii nostri. Le cercetam fiecare pas, fiecare cuvant rostit, le analizam pe toate si ne punem la punct strategiile de marketing. Detinem produse si servicii si vrem sa le transformam in profit si de cele mai multe ori nici nu stim de ce anume au nevoie clientii nostri, clientii carora ne adresam.

Vindem produse cosmetice fiindca stim ca au nevoie de creme pentru fata, creme pentru calcaie fiindca femeile adora sa aiba calcaie frumoase si catifelate, barbatii adora sa miroasa proaspat cand ies de la dus, seniorii au nevoie de proteze dentare fiindca varsta decide acest lucru.

In fapt, femeile au nevoie sa fie apreciate si adorate, sa le aiba o piele care sa dovedeasca tineretea, barbatii au nevoie de siguranta atunci cand cumpara un deodorant sau un gel de dus, seniorii au nevoie de siguranta si restabilirea respectului atunci cand isi cumpara o proteza dentara sau alte produse care raspund nevoilor lor.
Ideea centrala este ca trebuie sa priviti dincolo de produse si sa realizati carei nevoi raspundeti cu adevarat.

Oamenii au cateva nevoie principale:nevoie fiziologice, nevoia de siguranta, nevoia de iubire si apreciere, nevoia de confirmare a respectului de sine si nevoia de a fi in pas cu ce se petrece pe piata. Aceasta teorie a fost gandita de cercetatorul Abraham Maslow si cuprinde intregul set de principii si valori in functie de care trebuie sa ne proiectam produsele sau serviciile.

Atunci cand afacerile vor vinde siguranta, iubire, restabilirea respectului de sine samd, atunci afacerile vor detine cu adevarat un succes genuin.




Tags: afacerinevoi consumatoriconsumatoriclienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]