Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Nevoile consumatorilor si gandirea dincolo de produse si servicii
Nevoile consumatorilor sunt rareori intelese la adevaratul lor nivel, in adevarata lor profunzime. In fapt, in afaceri trebuie fie sa gandim ca veritabili psihologi, fie sa ne angajam o armata de profesionisti care sa ne ajute sa livram solutii pentru probleme, solutii pentru dorinte si nevoi. De prea multe ori se intampla ca produsele sau serviciile noastre sa livreze pur si simplu caracteristici si ingrediente, pe ele se pune accentul, in loc sa se puna accentul pe beneficii.
Consumatorii sunt stapanii nostri. Le cercetam fiecare pas, fiecare cuvant rostit, le analizam pe toate si ne punem la punct strategiile de marketing. Detinem produse si servicii si vrem sa le transformam in profit si de cele mai multe ori nici nu stim de ce anume au nevoie clientii nostri, clientii carora ne adresam.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Vindem produse cosmetice fiindca stim ca au nevoie de creme pentru fata, creme pentru calcaie fiindca femeile adora sa aiba calcaie frumoase si catifelate, barbatii adora sa miroasa proaspat cand ies de la dus, seniorii au nevoie de proteze dentare fiindca varsta decide acest lucru.
In fapt, femeile au nevoie sa fie apreciate si adorate, sa le aiba o piele care sa dovedeasca tineretea, barbatii au nevoie de siguranta atunci cand cumpara un deodorant sau un gel de dus, seniorii au nevoie de siguranta si restabilirea respectului atunci cand isi cumpara o proteza dentara sau alte produse care raspund nevoilor lor.
Ideea centrala este ca trebuie sa priviti dincolo de produse si sa realizati carei nevoi raspundeti cu adevarat.
Oamenii au cateva nevoie principale:nevoie fiziologice, nevoia de siguranta, nevoia de iubire si apreciere, nevoia de confirmare a respectului de sine si nevoia de a fi in pas cu ce se petrece pe piata. Aceasta teorie a fost gandita de cercetatorul Abraham Maslow si cuprinde intregul set de principii si valori in functie de care trebuie sa ne proiectam produsele sau serviciile.
Atunci cand afacerile vor vinde siguranta, iubire, restabilirea respectului de sine samd, atunci afacerile vor detine cu adevarat un succes genuin.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit