Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Noi metode de marketing. Cum functioneaza neuromarketingul - studiu de caz
Neuromarketingul, una dintre cele mai noi ramuri ale industriei de publicitate, se bazeaza pe stiinta de a descoperi exact ce si cand isi doresc consumatorii.
De la firma Buyer Brain, companie romaneasca specializata pe neuromarketing, aflam ca, uneori metodele traditionale de cercetare a pietei nu ofera informatii suficient de relevante pentru a genera ideile creative valoroase. Asadar, neuromarketingul ar putea fi solutia.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Studiu de caz - Apicola Costache
La finalul lui 2012, primul antreprenor care a comandat un studiu de neuromarketing in Romania este Apicola Costache, lider pe piata autohtona in productia si distributia de miere.
“Genul de informatii pe care le-am obtinut prin tehnica neuro nu ar fi iesit niciodata la suprafata prin metodele traditionale de cercetare de piata.
Si pentru a eficientiza la maximum investitia pe care o vom face in campania de rebranding si comunicare, am preferat sa mergem la sigur cu o cercetare de neuromarketing”, spune Dl. Marius Cazacu, proprietarul business-ului.
Astfel, Buyerbrain a testat:
- perceptia consumatorilor cu privire la miere ca o categorie de produs si a identificat atributele pe care oamenii le asociaza cel mai usor, la nivel inconstient, cu mierea;
- perceptia asupra ambalajului produsului (in comparatie cu cele ale concurentei);
- vizibilitatea produsului la raft.
Cercetarea a fost realizata cu ajutorul EEG, GSR si a ochelarilor cu functie de eye-tracking.
Neuromarketingul se bazeaza pe date stiintifice exacte
Neuromarketingul este primul domeniu in cercetarea de piata care se bazeaza pe date stiintifice exacte (evidence-based), obtinute prin:
- masuratori neuroimagistice (EEG si RMN functional);
- masuratori psiho-fiziologice (ritmul batailor inimii, conductibilitatea pielii, etc.);
- ochelari cu functie de eye-tracking, care stabilesc centrele de focalizare a atentiei vizuale.
Economia comportamentala a demontat mitul rationalitatii in alegerile financiare, aratand rolul pe care procesele inconstiente ale creierului nostru il au in deciziile de cumparare, se arata pe http://buyerbrain.com
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit