Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nu evita schimbarea!

de Teo Manole 16 Mar. 2015 2384
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Uneori brandurile au nevoie de un suflu nou pentru a le aminti clientilor ca produsele nu stagneaza.

Schimbarea culorii este unul dintre cele mai intalnite moduri prin care o companie poate atrage atentia asupra schimbarilor pe care le face: un nou target de clienti, un mod nou de comunicare sau noi tehnologii. De exemplu, Apple a avut ca sigla pana in 1998 un mar in culorile curcubeului care avea rolul sa „umanizeze” produsele companiei si sa le apropie de consumatori.

Totusi, in timp, produsele au evoluat, iar design-u rile noi, sofisticate si minimaliste nu se mai potriveau cu sigla colorata. De aceea, culoarea Apple a fost schimbata in negru si argintiu.

Iti recomandam sa utilizezi instrumente specializate pentru a alege culori. Pe Internet poti gasi destule resurse pentru a identifica nuantele potrivite. Site-uri ca https://kuler.adobe.com, www.colourlovers.com sau http://design-seeds.com pot fi o sursa buna de inspiratie.

Ia decizia finala privind culorile brandului tau!

Multe companii angajeaza consultanti care sa le creeze imaginea firmei. Ajutorul specializat este poate calea potrivita pentru a obtine un brand care sa comunice cel mai bine cu clientii. Totusi,  este indicat ca decizia finala privind brandul si culorile acestuia sa nu fie luata de consultanti sub pretextul ca nu ai simt artistic. Tu esti cel care isi cunoaste cel mai bine afacerea si esti persoana cea mai in masura sa iei decizia potrivita.



Tags: brandculoriculoare brandalegerea culorilor

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Doar 5 branduri romanesti sunt protejate in UE

de Florin Amariei
06 Dec 2018
Romania are doar 5 branduri protejate de Uniunea Europeana. Dupa ce Scrumbia de Dunare a primit aprobarea Comisiei Europene pentru a deveni un...

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei de afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei de afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Top 50 cele mai valoroase branduri romanesti in 2017

de Alina Constantinescu
04 Sep 2017
In fiecare an, firma de evaluare si strategie Brand Finance evalueaza mii de branduri globale si nationale. Cele mai valoroase branduri romanesti in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]