Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
O planificare de marketing menita sa-ti aduca garantat profit
Acesta este un capitol deosebit de important din planul de afaceri, deoarece analizeaza clientii firmei, factorii care influenteaza dezvoltarea firmei (sectoarele economice, industria, concurenta etc.), precum si modalitatile prin care veti reusi sa va impuneti pe piata. A avea un marketing de succes inseamna sa ai produsele si serviciile potrivite, disponibile la locul potrivit si la momentul potrivit, si clientii sa stie acest lucru.
In cele ce urmeaza veti gasi prezentata si explicata o structura a planificarii de marketing, pe care o consideram utila pentru planul dumneavoastra de afaceri.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cresterea prepelitelor japoneze
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura castravetelui anti-diabet
Definitia clasica a marketing-ului este „realizarea de produse si servicii pentru a satisface necesitatile clientilor“. Cu alte cuvinte, inseamna a identifica ce nevoi are clientul si a concepe produse si servicii ce intrunesc aceste cerinte, firma reusind astfel sa obtina un profit.
Planul de marketing este un document ce formuleaza un plan pentru a vinde produsele si serviciile. Acesta poate fi integrat in interiorul planului de afaceri sau, daca complexitatea analizei sau a firmei o cere, separat de acesta, dar fiindu-i total subordonat. Obiectivele si strategiile de marketing sunt derivate din obiectivele si strategiile de afaceri, iar bugetul de marketing va fi strans legat de intreaga planificare financiar-contabila a firmei.
Planificarea de marketing trateaza in detaliu aspecte precum piata-tinta si influentele asupra firmei (sectoarele economice si industriile de care apartin produsele si serviciile firmei, concurenta, precum si alte influente mai mult sau mai putin importante). De asemenea, are definite obiective si strategii proprii, care sunt considerate cele mai importante pentru intreaga planificare de afaceri.
Tot in cadrul planificarii de marketing este detaliat managementul vanzarilor.
Trebuie sa va cunoasteti cat mai bine posibil clientii pentru a ajunge la ei, sa le cunoasteti cat mai bine nevoile pentru a sti ce sa le oferiti in conditii mai avantajoase decat competitorii dumneavoastra.
Daca nu puteti sa ajungeti la clienti, nu veti fi in stare sa rezistati pe piata. Din aceasta cauza e nevoie de un plan de marketing, care sa va ajute sa intrati in contact cu clientii si care sa reuseasca sa-i motiveze sa achizitioneze produsele si serviciile dumneavoastra.
Majoritatea produselor si serviciilor noi esueaza in contactul cu piata. Firmele trebuie sa „asculte“ piata si clientii si sa-si adapteze produsele si serviciile in conformitate cu aceste cerinte. Numai astfel veti deveni „orientat spre piata“.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaPiata de desfacere a florilor in ghiveci
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit