Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

O planificare de marketing menita sa-ti aduca garantat profit

de Anca Georgescu
2037 0 05 Nov. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.25
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Acesta este un capitol deosebit de important din planul de afaceri, deoarece analizeaza clientii firmei, factorii care influenteaza dezvoltarea firmei (sectoarele economice, industria, concurenta etc.), precum si modalitatile prin care veti reusi sa va impuneti pe piata. A avea un marketing de succes inseamna sa ai produsele si serviciile potrivite, disponibile la locul potrivit si la momentul potrivit, si clientii sa stie acest lucru.

In cele ce urmeaza veti gasi prezentata si explicata o structura a planificarii de marketing, pe care o consideram utila pentru planul dumneavoastra de afaceri.

Definitia clasica a marketing-ului este „realizarea de produse si servicii pentru a satisface necesitatile clientilor“. Cu alte cuvinte, inseamna a identifica ce nevoi are clientul si a concepe produse si servicii ce intrunesc aceste cerinte, firma reusind astfel sa obtina un profit.

Planul de marketing este un document ce formuleaza un plan pentru a vinde produsele si serviciile. Acesta poate fi integrat in interiorul planului de afaceri sau, daca complexitatea analizei sau a firmei o cere, separat de acesta, dar fiindu-i total subordonat. Obiectivele si strategiile de marketing sunt derivate din obiectivele si strategiile de afaceri, iar bugetul de marketing va fi strans legat de intreaga planificare financiar-contabila a firmei.

Planificarea de marketing trateaza in detaliu aspecte precum piata-tinta si influentele asupra firmei (sectoarele economice si industriile de care apartin produsele si serviciile firmei, concurenta, precum si alte influente mai mult sau mai putin importante). De asemenea, are definite obiective si strategii proprii, care sunt considerate cele mai importante pentru intreaga planificare de afaceri.

Tot in cadrul planificarii de marketing este detaliat managementul vanzarilor.

Trebuie sa va cunoasteti cat mai bine posibil clientii pentru a ajunge la ei, sa le cunoasteti cat mai bine nevoile pentru a sti ce sa le oferiti in conditii mai avantajoase decat competitorii dumneavoastra.

 Daca nu puteti sa ajungeti la clienti, nu veti fi in stare sa rezistati pe piata. Din aceasta cauza e nevoie de un plan de marketing, care sa va ajute sa intrati in contact cu clientii si care sa reuseasca sa-i motiveze sa achizitioneze produsele si serviciile dumneavoastra.

Majoritatea produselor si serviciilor noi esueaza in contactul cu piata. Firmele trebuie sa „asculte“ piata si clientii si sa-si adapteze produsele si serviciile in conformitate cu aceste cerinte. Numai astfel veti deveni „orientat spre piata“.



Tags: planificarea afaceriiplanificareplanificare de marketingmarketingpiata

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Piata imobiliara din Bucuresti a fost in crestere in 2018

de Florin P. Amariei
10 Ian 2019
Anul 2018 a marca o crestere consistenta pentru piata imobiliara din Bucuresti. Preturile apartamentelor din Bucuresti au crescut in medie cu 5%...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
06 Mar 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016