Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
O strategie esentiala ca sa vinzi mai mult si mai repede!
Acel ceva in plus conteaza enorm si intotdeauna, fara niciun fel de exceptie. Cumparam un aspirator fiindca ne trebuie, nu pentru ca am putea sa primim un dvd cu desene animate la pachet. Cu siguranta ca nu acesta este trigger-ul! Dar vanzarea se incheie cu mai multa siguranta atunci cand ni se ofera un motiv in plus, atata tot!
Multi agenti de vanzari nu vad lucrurile din aceasta perspectiva si de aceea nici nu "incaseaza" destul, atat cat si-ar dori si atat de rapid pe cat ar trebui sa o faca.
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
In principiu, o vanzare se aseamana izbitor de mult cu un drum pe care il parcugi alaturi de potentialul tau client. In momentul in care ai inceput sa iti marketezi produsul, incepe si plimbarea/cursa! Si pe drum sunt tot felul de obstacole si fiecare poate fi intrecut daca stii si cum sa procedezi.
Acestea sunt obiectiile potentialilor nostri clienti. Esential de inteles este faptul ca un potential care nu are obiectii, de obicei ramane un potential sau se transforma intr-un pasiv!
De asemenea, vital de constientizat este faptul ca pe masura ce plimbarea noastra se lungeste, si sansele de succes cresc, insa nu se intampla intotdeauna ca lucrurile sa se termine in mod exceptional. Se intampla ca dupa o astfel de "plimbare", potentialul sa ramane in acest stadiu si sa iti spuna ca se va mai gandi la oferta ta. Si aici se termina totul si de aceea nici nu recomandam "plimbarile" prea lungi, pentru ca este important sa punem accentul pe ideea de selectie! Selectam si atunci stim daca o "plimbare" se va converti sau nu intr-o suma de rezultate satisfacatoare.
Mai mult, trebuie sa intelegem si faptul ca daca o plimbare este placuta, lucrurile tind sa mearga bine. In acest sens, va recomandam un "ritm" de mers care sa nu fie altfel decat OPTIM. Nu vindeti prea repede, nu fiti agresivi in vanzare, nu fiti deplasati prin intrebarile pe care le adresati.
La final, va recomand sa nu uitati de sfatul referitor la motivul in plus pentru incheierea unei vanzari. Se intampla, foarte des, sa pierdem un potential chiar in momentul in care plimbarea putea sa se termine cu bine. Il pierdem fiindca lipseste acel ceva, ceva in plus. I-am oferit valoarea, solutii eficiente, insa inca ceva se cere. Poate sa fie un software gratuit, o perioada de testare gratuita, un audio-book, materiale de training si nu numai!
Sa aveti succes si vanzari exceptionale!
sursa foto: www.sxc.hu
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aflati cum puteti obtine un castig substantial parcurgand ghidul practic Afacere la cheie cu flori in ghiveci Informatii complete

[GHID PRACTIC] Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacerea foarte accesibila cu care veti da lovitura Produceti BERE ARTIZANALA

[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit