Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O strategie esentiala ca sa vinzi mai mult si mai repede!

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Acel ceva in plus conteaza enorm si intotdeauna, fara niciun fel de exceptie. Cumparam un aspirator fiindca ne trebuie, nu pentru ca am putea sa primim un dvd cu desene animate la pachet. Cu siguranta ca nu acesta este trigger-ul! Dar vanzarea se incheie cu mai multa siguranta atunci cand ni se ofera un motiv in plus, atata tot!

Multi agenti de vanzari nu vad lucrurile din aceasta perspectiva si de aceea nici nu "incaseaza" destul, atat cat si-ar dori si atat de rapid pe cat ar trebui sa o faca.

In principiu, o vanzare se aseamana izbitor de mult cu un drum pe care il parcugi alaturi de potentialul tau client. In momentul in care ai inceput sa iti marketezi produsul, incepe si plimbarea/cursa! Si pe drum sunt tot felul de obstacole si fiecare poate fi intrecut daca stii si cum sa procedezi.

Acestea sunt obiectiile potentialilor nostri clienti. Esential de inteles este faptul ca un potential care nu are obiectii, de obicei ramane un potential sau se transforma intr-un pasiv!

De asemenea, vital de constientizat este faptul ca pe masura ce plimbarea noastra se lungeste, si sansele de succes cresc, insa nu se intampla intotdeauna ca lucrurile sa se termine in mod exceptional. Se intampla ca dupa o astfel de "plimbare", potentialul sa ramane in acest stadiu si sa iti spuna ca se va mai gandi la oferta ta. Si aici se termina totul si de aceea nici nu recomandam "plimbarile" prea lungi, pentru ca este important sa punem accentul pe ideea de selectie! Selectam si atunci stim daca o "plimbare" se va converti sau nu intr-o suma de rezultate satisfacatoare.

Mai mult, trebuie sa intelegem si faptul ca daca o plimbare este placuta, lucrurile tind sa mearga bine. In acest sens, va recomandam un "ritm" de mers care sa nu fie altfel decat OPTIM. Nu vindeti prea repede, nu fiti agresivi in vanzare, nu fiti deplasati prin intrebarile pe care le adresati.

La final, va recomand sa nu uitati de sfatul referitor la motivul in plus pentru incheierea unei vanzari. Se intampla, foarte des, sa pierdem un potential chiar in momentul in care plimbarea putea sa se termine cu bine. Il pierdem fiindca lipseste acel ceva, ceva in plus. I-am oferit valoarea, solutii eficiente, insa inca ceva se cere. Poate sa fie un software gratuit, o perioada de testare gratuita, un audio-book, materiale de training si nu numai!


Sa aveti succes si vanzari exceptionale!



sursa foto: www.sxc.hu





Tags: vanzarevanzari de successucces vanzarivanzare de succes

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]