Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
O strategie esentiala ca sa vinzi mai mult si mai repede!
Acel ceva in plus conteaza enorm si intotdeauna, fara niciun fel de exceptie. Cumparam un aspirator fiindca ne trebuie, nu pentru ca am putea sa primim un dvd cu desene animate la pachet. Cu siguranta ca nu acesta este trigger-ul! Dar vanzarea se incheie cu mai multa siguranta atunci cand ni se ofera un motiv in plus, atata tot!
Multi agenti de vanzari nu vad lucrurile din aceasta perspectiva si de aceea nici nu "incaseaza" destul, atat cat si-ar dori si atat de rapid pe cat ar trebui sa o faca.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
In principiu, o vanzare se aseamana izbitor de mult cu un drum pe care il parcugi alaturi de potentialul tau client. In momentul in care ai inceput sa iti marketezi produsul, incepe si plimbarea/cursa! Si pe drum sunt tot felul de obstacole si fiecare poate fi intrecut daca stii si cum sa procedezi.
Acestea sunt obiectiile potentialilor nostri clienti. Esential de inteles este faptul ca un potential care nu are obiectii, de obicei ramane un potential sau se transforma intr-un pasiv!
De asemenea, vital de constientizat este faptul ca pe masura ce plimbarea noastra se lungeste, si sansele de succes cresc, insa nu se intampla intotdeauna ca lucrurile sa se termine in mod exceptional. Se intampla ca dupa o astfel de "plimbare", potentialul sa ramane in acest stadiu si sa iti spuna ca se va mai gandi la oferta ta. Si aici se termina totul si de aceea nici nu recomandam "plimbarile" prea lungi, pentru ca este important sa punem accentul pe ideea de selectie! Selectam si atunci stim daca o "plimbare" se va converti sau nu intr-o suma de rezultate satisfacatoare.
Mai mult, trebuie sa intelegem si faptul ca daca o plimbare este placuta, lucrurile tind sa mearga bine. In acest sens, va recomandam un "ritm" de mers care sa nu fie altfel decat OPTIM. Nu vindeti prea repede, nu fiti agresivi in vanzare, nu fiti deplasati prin intrebarile pe care le adresati.
La final, va recomand sa nu uitati de sfatul referitor la motivul in plus pentru incheierea unei vanzari. Se intampla, foarte des, sa pierdem un potential chiar in momentul in care plimbarea putea sa se termine cu bine. Il pierdem fiindca lipseste acel ceva, ceva in plus. I-am oferit valoarea, solutii eficiente, insa inca ceva se cere. Poate sa fie un software gratuit, o perioada de testare gratuita, un audio-book, materiale de training si nu numai!
Sa aveti succes si vanzari exceptionale!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Oficii postale cu supermarket. Posta Romana a incheiat un parteneriat cu Auchan pentru vanzarea de produse in oficiile din tara
de Ana GhiarasimMiscare strategica pentru IKEA: Se lanseaza serviciul de vanzare online!
de Adela SimonescuTony Robbins: 6 strategii eficiente pentru vanzari de succes
de Adela SimonescuStrategii de vanzare la expozitii si targuri
de Adela SimonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit