de Ana Ghiarasim
06 Mai. 2022
2163
Auchan Retail Romania si Posta Romana au incheiat un parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare si nealimentare in incinta oficiilor postale din tara. Deocamdata, proiectul a fost pilotat in patru oficii postale din Pitesti, urmand sa fie extins la nivel national in perioada urmatoare.
Potrivit unui comunicat publicat pe
site-ul Postei Romane, gama selectionata si pusa la dispozitie “by Auchan” este formata din aproximativ 150 de produse si este expusa pe o suprafata de vanzare de 10-12 m2 in incinta oficiilor postale. Clientii vor putea gasi aici produse de bacanie, dulciuri, bauturi, snacks-uri, dar si o selectie de articole nealimentare.
„Dupa parteneriatul inovator pe care l-am inceput alaturi de Petrom, suntem bucurosi sa dam curs unei noi provocari de business si sa aducem, in premiera, produsele unui specialist alimentar in oficiile liderului serviciilor postale din Romania, Posta Romana. Construim impreuna acest proiect prin care ne propunem sa servim si mai bine locuitorii, cu produse si servicii adaptate. In cadrul etapei pilot vom testa si evalua o selectie de gama de ultra-proximitate adaptata specificului oficiilor postale. Multumesc partenerilor nostri si sunt convins ca impreuna facem un pas catre viitor pentru ambele companii”, a declarat Ionut Ardeleanu, Director General Auchan Retail Romania.
„Ne-am dorit foarte mult sa incheiem acest parteneriat cu Auchan, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata europeana. Prin acest proiect deschidem o noua perspectiva asupra pietei, prin diversificarea plajei de servicii oferite clientilor in oficiile postale. In acelasi spatiu in care acestia vor accesa serviciile noastre clasice, de astazi, vor beneficia de o oferta bogata de produse alimentare si nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care isi doresc sa poata rezolva lucrurile repede si usor”, a spus Valentin Stefan, Directorul General al Companiei Nationale Posta Romana.
In functie de gradul de satisfactie inregistrat in randul clientilor in urma etapei pilot, cele doua companii isi propun o extindere la scara larga a proiectului care sa acopere, treptat, cat mai multe oficii postale din Romania.
Posta Romana face livrari la domiciliu pentru Auchan România
Prin acest proiect, Auchan si Posta Romana continua colaborarea demarata in 2020. Primul parteneriat a constat in servicii de livrare la domiciliu, la nivel national, pentru comenzile plasate in magazinul online auchan.ro prin serviciul StaiAcasa Plus, solutia de livrare door-to-door dedicata distributiei rapide oferita de Posta Romana.
Auchan Romania are in portofoliu 223 magazine, cuprinzand 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri si 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care 176 in statiile Petrom, cat si magazinul online auchan.ro.
Cu o cifra de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orasele in care sunt prezente magazinele sale un comert modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse si un concept de discount responsabil, cu toate preturile mici, permanent. In 2021, Auchan a obtinut medalia Customers’ Friend si statutul Customers’ Friend - Superior Excellence.
Posta Romana, brand national de traditie, este liderul de piata in sectorul serviciilor postale si deserveste aproximativ 19 milioane de romani, punand la dispozitia clientilor sai o retea extinsa de 5.500 de oficii postale. In prezent, compania fanion a romanilor in domeniul serviciilor postale se afla in proprietatea statului roman, reprezentat de Ministerul Cercetarii, Inovarii si Digitalizarii (93,52% din pachetul de actiuni) si Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de actiuni).
Tags: posta romanasupermarketauchanparteneriatoficii postale