Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
ONIRIA/TBWA: Campanie de advertising cu impact urias!
In fiecare zi suntem in cautarea de campanii de advertising care sa ne ofere acea doza de inspiratie de care avem nevoie pentru a ne valorifica propriile idei, de a ne pune in aplicare propriile strategii de advertising.
Astazi vom descoperi o idee geniala, una cu impact puternic asupra celor care iau contact cu ea. Este vorba despre o campanie de advertising gandita de agentia ONIRIA/TBWA. Agentia a intrat in colaborare cu doua pizzerii din Paraguay si impreuna au incercat sa deschida ochii celor care au apelat la serviciile de livrare de pizza.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura castravetelui anti-diabet
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Reprezentantii celor doua pizzerii au fost convinsi sa accepte comenzi din partea clientilor si sa le livreze produsele cu mare intarziere. Rezultatul? Evident, clientii au devenit furiosi si apelurile telefonice au inceput sa curga la cele doua pizzerii, noteaza Springwise.
Intr-un final, pizza a ajuns la clienti, impreuna cu un bilet pe care era scris urmatoarea fraza: "Cand iti este foame, intelegi ce inseamna foamea". Curierii au spus clientilor ca nu trebuie sa plateasca niciun ban pentru pizza dar ca orice suma de bani vor da este binevenita pentru a completa o donatie catre Food Bank Foundation, donatie care va ajuta persoanele care sufera din cauza foametei si pentru care foamea reprezinta o spaima, nu doar o sursa de nervi, noteaza Springwise.
Ideea din spatele acestei concept a fost de a determina cat mai multe persoane sa priveasca lucrurile din cu totul alta perspectiva pana in momentul in care au luat contact cu efectele campaniei de advertising. Impactul a fost unul urias. Conform unui raport ce apartine Fast Company, s-au colectat nu mai putin de 50 de tone de mancare pentru Food Bank Foundation.
Nu e rau pentru o simpla campanie de advertising. Sa ne gandim la ideea din spatele ei, la conceptul pe care s-a mizat. Aveti idei de asemenea calibru? Puneti-le in valoare pentru o cauza nobila!
Articole conexe
Piata de advertising, in scadere. Tendinta globala nu se resimte in Romania
de Florin AmarieiCele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor
de Andrioae RuxandraO campanie de advertising ca la carte: Piriteze si bariera contra alergiilor!
de Maria Nicutar4 sfaturi pentru lansarea unei campanii de advertising de top
de Victor OanceaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit