Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Opreste-te din vorbit! Iata cum sa vinzi mai bine, mai mult, mai rapid!
Clientii nu prea ne asculta discursurile pe care le folosim si refolosim pentru a ne vinde produsele si serviciile. Si adevarul este ca pe nimeni nu mira o astfel de situatie. Potentialii clienti au nevoie de o altfel de abordare pentru a fi atrasi sa ne cumpere produsele si sa ne foloseasca serviciile.
Iata o strategie extrem de eficienta, cunoscuta de multi profesionisti si antreprenori si reprezentata de Geoffrey James, pentru INC: vinde beneficii.Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Propriul meu plan de afaceri
Multi cunosc metoda de a vinde beneficii si de a nu mai vinde caracteristici, insa totul vine acum sub o noua abordare.
Dupa cum noteaza Geoffrey James pentru INC, ganditi-va ca vindeti asigurari si ca spuneti acest lucru potentialilor clienti. Din start va rapiti sansele de succes. Cum ar fi daca ati spune ca vindeti solutii anti-faliment, ca vindeti solutii pentru dezastre financiare care pot veni asupra indivizilor sau companiilor? Cum ar fi daca nu ati mai lucra in asigurari ci intr-o afacere care se ocupa cu managementul riscurilor?
Este destul de clar pentru toti ca aceasta metoda este mult superioara celei de a spune ca vindeti asigurari, desi, la baza conceptuala, asta faceti.
De asemenea, sa ne gandim la cei care vand masini. Nu vand seturi de componente si mecanisme, ci o imagine, un mijloc de transport si o modalitate de a imbunatati imaginea si reputatia cumparatorului. Vindem masini clasice, vindem masini de curse, masini de lux sau masini de familie si acest lucru conteaza mai mult decat ne asteptam.
In acest sens, orice vindem trebuie sa treaca prin filtrul beneficiilor. Trebie sa vindem astfel incat accentul sa cada pe nevoile si dorintele potentialilor clienti pentru a nu face totul sa ramana o discutie despre piese, caracteristici, preturi samd. In schimb, totul se poate transforma intr-o discutie bazata pe modalitatea prin intermediul careia dvs reusiti sa aduceti o schimbare in viata clientului, chiar daca vindeti un aspirator, un set de cani, o crema anti-rid, o pereche de pantofi sau o carte.
Articole conexe
Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaVanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit