Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Perspective asupra branding-ului pentru afaceri veritabile
Branding-ul este un concept cheie care a intrat in vocabularul romanilor de foarte mult timp. Cu toate acestea nu multi inteleg ideea din spatele branding-ului, modul in care acesta functioneaza, motivele pentru care ne putem numi afacerile ca branduri veritabile. In primul rand este nevoie de afaceri profitabile, noi, originale in mare masura, solide si de incredere pentru audienta careia se adreseaza.
Branding-ul este un concept genial. El face diferenta intre o pereche banala de blugi si blugii Mango, dintre o pereche ordinara de pantofi si o pereche de Manolo Blahnik si tot asa.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Asta inseamna cu adevarat sa devii un brand. Afacerile tale sunt recunoscute de audienta in mare masura cu o perceptie profunda asupra unor elemente diversificate, printre care si:nivel de calitate, nivel de pret, stil si gusturi, set de emotii si trairi care vin la pachet cu produsele din portofoliu.
Este destul de straniu sa ne gandim ca marile companii si cele mai de succes companii ne vand emotii, ne vand stari de spirit si nu doar pantofi, genti, cutii de margarina, software-uri si tuburi de pastile.
Realitatea care reuseste in cea mai buna forma sa contureze conceptul de branding este aceasta, in care se pune accent pe nevoile emotionale ale clientilor si redarea lor sub orice forma este nevoie. Avem nevoie sa ne simtim valorosi si apelam la produse care ne cresc stima in noi insine, avem nevoie sa ne simtim tineri si cumparam produse care ne promit un aspect mai tineresc sau chiar o imbunatatire majora a sanatatii noastre.
In aceasta lumina, orice produse si servicii care se doresc de succes au nevoie de un set de emotii si stari de spirit care sa le aduca in maniera potrivita sub ochii cumparatorilor.
In mare parte, aceste rezultate sunt indeplinite prin intermediul campaniilor de marketing si de advertising. Specialistii apartinand acestor doua domenii sunt cei mai avizati in a culege informatiile legate de nevoile si dorintele, problemele si aspiratiile audientei potrivite si apoi, in a le reda in maniera optima pentru vanzari avantajoase, conduse din inertie, cu simplitate si eleganta sporite.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit