Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Perspective asupra branding-ului pentru afaceri veritabile

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Branding-ul este un concept cheie care a intrat in vocabularul romanilor de foarte mult timp. Cu toate acestea nu multi inteleg ideea din spatele branding-ului, modul in care acesta functioneaza, motivele pentru care ne putem numi afacerile ca branduri veritabile. In primul rand este nevoie de afaceri profitabile, noi, originale in mare masura, solide si de incredere pentru audienta careia se adreseaza.

Branding-ul este un concept genial. El face diferenta intre o pereche banala de blugi si blugii Mango, dintre o pereche ordinara de pantofi si o pereche de Manolo Blahnik si tot asa.

Asta inseamna cu adevarat sa devii un brand. Afacerile tale sunt recunoscute de audienta in mare masura cu o perceptie profunda asupra unor elemente diversificate, printre care si:nivel de calitate, nivel de pret, stil si gusturi, set de emotii si trairi care vin la pachet cu produsele din portofoliu.

Este destul de straniu sa ne gandim ca marile companii si cele mai de succes companii ne vand emotii, ne vand stari de spirit si nu doar pantofi, genti, cutii de margarina, software-uri si tuburi de pastile.


Realitatea care reuseste in cea mai buna forma sa contureze conceptul de branding este aceasta, in care se pune accent pe nevoile emotionale ale clientilor si redarea lor sub orice forma este nevoie. Avem nevoie sa ne simtim valorosi si apelam la produse care ne cresc stima in noi insine, avem nevoie sa ne simtim tineri si cumparam produse care ne promit un aspect mai tineresc sau chiar o imbunatatire majora a sanatatii noastre.

In aceasta lumina, orice produse si servicii care se doresc de succes au nevoie de un set de emotii si stari de spirit care sa le aduca in maniera potrivita sub ochii cumparatorilor.

In mare parte, aceste rezultate sunt indeplinite prin intermediul campaniilor de marketing si de advertising. Specialistii apartinand acestor doua domenii sunt cei mai avizati in a culege informatiile legate de nevoile si dorintele, problemele si aspiratiile audientei potrivite si apoi, in a le reda in maniera optima pentru vanzari avantajoase, conduse din inertie, cu simplitate si eleganta sporite.




Tags: brandbrandingmarketingadvertising

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]