Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Piata de cadouri online a crescut cu 84% in ultimii doi ani

de Idei de afaceri 12 Feb. 2018 5414
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ne apropiem cu pasi repezi de o perioda aglomerata din punct de vedere al cadourilor. Valentine`s Day, Dragobetele, 1 Martie si 8 Martie sau Pastele sunt sarbatori cu prilejul carora romanii ofera cadouri. Comerciantii au inteles ca numarul celor care comanda cadouri de pe Internet creste din ce in ce mai mult de la an la an si au pregatit promotii si stocuri pe masura.

Un studiu recent arata ca piata de cadouri achizitionate online din Romania a crescut cu peste 84% in 2017 fata de anul 2015. Aceasta crestere este in trend cu evolutia comertului online din Romania care, numai in ultimul an, a crescut cu peste 40%, conform unui studiu GpeC. Mai mult decat atat, potrivit aceluiasi studiu, aceasta crestere este una dintre cele mai mari la nivelul tarilor din Uniunea Europeana cu potential de crestere si mai mare pentru anii urmatori.

Daniel Henegariu, detinatorul site-ului Maniamall.ro, a declarat ca atunci cand vine vorba despre achizitia de cadouri, valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost, in 2017, de 450 de lei, in crestere cu 30% fata de anul precedent.

“Am constatat ca din ce in ce mai multe comenzi sunt inregistrate de companii private si multinationale, care aloca bugete pentru cadouri pentru angajati. De asemenea, este imbucurator faptul ca din ce in ce mai multi consumatori aleg sa realizeze achizitii cu card bancar, ceea ce denota o incredere din ce in ce mai mare fata de aceasta metoda de plata. In 2017, pe site-ul nostru, 1 din 5 cumparatori a ales sa plateasca cu cardul bancar”, a declarat tanarul antreprenor.

Henegariu estimeaza ca piata cadourilor este in continua crestere, deoarece 1 din 3 romani cheltuieste intre 100 si 200 de euro pe achizitia de cadouri din mall-urile virtuale, iar un sfert din cumparatori cheltuieste mai mult de 200 de euro pentru achizitia de cadouri in decursul unui an. De asemenea, antreprenorul a observat un trend in crestere al cumparatorilor care se pregatesc din timp si achizitioneaza cadouri pentru cei dragi, cu cel putin 3 saptamani inainte.

“Pentru ca magazinele online sa fie din ce in ce mai apropiate de cerintele utilizatorilor de cadouri, acestea trebuie sa inoveze, sa ofere cele mai bune preturi, sa aiba navigare si filtrare foarte intuitiva, sa detina o varianta optimizata pentru dispozitivele mobile, livrarea produselor sa se realizeze rapid si sa ofere multiple modalitati de plata”, conchide antreprenorul.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: comert onlinecadouri online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]