Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Piata Marketing - 6 moduri inedite de a va promova afacerea
1. Costum publicitar gonflabil
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia Ghid practic Realizarea de sapun natural Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cum ati reactiona daca pe langa dvs. ar pasi un telefon mare si umflat? Cu siguranta ati fi uimit, v-ati amuza si l-ati urmari atent cu privirea.
Acceasi reactie ar avea si ceilalti trecatori, deci impactul publicitar ar fi foarte bun. In interiorul “telefonului” umflat se afla o persoana care are sarcina sa se plimbe in anumite spatii aglomerate special pentru a atrage asaupra produsului intruchipat.
Costumele gonflabile pot avea orice forma si culoare, iar dimensiunile pot varia intre 1,80 si 15 m. Chiar si la dimensiuni foarte mari, ele sunt usor de purtat deoarece sunt realizate din materiale extrem de usoare. In plus, asigura o temperatura confortabila in interior, chiar si pe canicula, datorita unui sistem de ventilatie a aerului.
Astfel de costume sunt foarte des folosite in Vest pentru atragerea cumparatorilor, ca instrument de marketing la diverse evenimente (mascota companiei) sau doar pentru distractie (spectacole, evenimente sportive). Ele sunt foarte rezistente si pot fi folosite multi ani.
www.advertising-balloons.comwww.advertising-balloons.comwww.advertising-balloons.comwww.advertising-balloons.com
2. Thunder Stix
Este vorba de doua baghete gonflabile confectionate din plastic extrudat care, prin lovire intre ele, scot un zgomotul intens, ca de tunet. Cele mai uzitate ThunderStix-uri au forma unor cilindri, dar se intalnesc si modele in forma de crosa, ciocan, os, bata de basseball etc.
Sunt folosite in special la evenimente sportive, in campanii sau intruniri politice, la diverse spectacole. Dar si la petreceri private aceste bastoane umflate sunt deosebit de amuzante. Important este ca ele sa poarte culorile si logo-ul firmei careia ii fac reclama (suprafata printabila este de cca 600 cmp).
Se vand doar in pereche, la preturi incepand de la 0,50 la 1,20 $/set. “Producatoarele de zgomot”, asa cum mai sunt numite, au rolul de a creste entuziasmul la evenimente si de a face reclama. Au avantajul ca se pot lua in buzunar si umfla la locul evenimentului. Se pot folosi atat in interior, cat si in exterior.
www.abovealladvertising.net
3. CD-carduri personalizate
Este un CD de marimea unei carti de vizita, se numeste Active Business Card.21 si are o capacitate de stocare de 20 sau 32 Mb. Poate include o prezentare multimedia, grafica sau pagina web a firmei dvs. Este ideal pentru prezentari de afaceri, expozitii si targuri, intalniri de afaceri sau evenimente sociale si poate fi inserat in reviste de specialitate.
Prin intermediul lui, navigati intr-un mediu interactiv, care contine texte, secvente audio, video, animatie, grafica, poze si multe altele. Inmanandu-i clientului dvs. potential un Active Business Card.21 ii puneti la dispozitie nu numai cartea dvs. de vizita, ci si pe cea a intregii afaceri, cu acces permanent la informatiile, produsele si serviciile pe care le oferiti.
Si toate acestea la o fractiune din costurile pe care un marketing traditional le-ar implica. In plus, coperta unui Active Business Card.21 poate fi imprimata cu numele firmei dvs., datele de contact si logo-ul companiei, folosind acelasi proces asociat cu tiparirea de CD-uri clasice.
4. Baloane care reproduc produsul dvs.
Balonul care va face reclama poate avea o forma obisnuita, rotunda sau ovala, dar mult mai atractiv ar fi unul care sa aiba forma produsului pe care doriti sa-l promovati. Aici sunt doua varinte: minibaloanele si baloanele uriase. Minibaloanele care imita forma produsului pot avea diametrul de la 30 pana la 120 cm, sunt confectionate din PVC si servesc in special promovarilor indoor. De obicei, se realizeaza in numar mare, in functie de dimensiunea pe care doriti sa o dati campaniei de promovare.
Baloanele uriase servesc mai ales promovarilor outdoor si, in majoritatea cazurilor, un singur exemplar este de ajuns, insa cu cat acesta este mai mare cu atat mai bine, deoarece poate fi vazut de mai multe persoane. El poate fi pozitionat pe trotuarul din fata sediului sau pe acoperisul firmei si arata tuturor cu ce va ocupati.
Atentie! Fiind confectionat din materiale usoare, balonul trebuie ancorat pentru a nu fi luat de vant sau curenti. Daca spatiul va permite, luati-l cu dvs. si la targuri si expozitii. Nu trebuie decat sa-l conectati la un compresor, sa-l umpleti cu heliu si sa urmariti cum va cresc vinzarile. www.shape.com
5. Tubul dansator
Cu corpul si bratele fluturand in toate directiie, imitand o forma umana, tubul dansator este de asemenea un mijloc inedit de reclama, de mare atractie pentru clientii dvs. Figura tubulara are fata pictata caricatural si poarta, de asemenea, logo-ul firmei careia ii face reclama. Pentru modelul cu un singur picior se foloseste un ventilator care transmite aerul pe tub in sus. Modul continuu de circulatie a aerului face ca tubul sa ramana in permanenta umflat, facand plecaciuni gratioase in toate directiile.
Pentru tubul dansator cu doua picioare se folosesc doua ventilatoare. Pretul variantei cu inaltimea de 3,60 m este de 1.190 $, din care ventilatorul costa 400$. Exista si varianta simpla, doar tubulatura (pe care este imprimat mesajul publicitar) si ventilatorul la pretul de 825 $.
www.advertising-balloons.com
6. Flex Blade, banner-ul in forma de aripa
Cu totii ne-am obisnuit cu banner-ul suspendat intre doi stalpi, pe care il observam vrand-nevrand pe traseul nostru. Flex Blade este un produs inovativ care se fixeaza la sol si isi desfasoara mesajul publicitar la inaltimea privirilor noastre. Are forma unei aripi uriase de libelula, usor arcuita intr-o parte si este confectionat din materiale usoare si rezistente.
Tija care se infige in pamant si rama sunt confectionate din fibre de carbon, iar partea interioara care poarta mesajul publicitar este din polyester. Acest banner inovator se “planteaza” in fata magazinului sau a restaurantului, la intrarea intr-o expozitie, la evenimente sportive sau culturale, cu ocazia unor sarbatori. Chiar daca bate vantul, Flex Blade mentine mesajul publicitar intotdeauna la vedere si, prin forma sa deosebita si amuzanta, atrage imediat privirile.
Alte avantaje deloc neglijable: nu are nevoie de alimentare cu energie electrica si este usor de transportat si depozitat. Constituie o modalitate relativ ieftina si eficienta de a va face reclama.
www.viecoballoons.com
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit