Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Piata Marketing - Cum sa faceti impresie cu o simpla carte de vizita

de Silvia Bucsan 13 Mai. 2008 5676
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Desi poate nu pare, o carte de vizita este parte integranta a planului de marketing al unei firme. Si inca una extrem de eficienta, raportat la dimensiunile ei si la costul de productie.



Desigur, nu trebuie sa va asteptati ca ea sa spuna totul despre firma dvs., ci doar sa prezinte o imagine profesionista, pe care oamenii sa si-o aminteasca.

O carte de vizita contribuie la crearea primei impresii despre dvs. si firma dvs. si este la fel de graitoare ca si costumul pe care il purtati sau ca servieta in care va tineti actele si materialele de prezentare.

Cartea potrivita la locul potrivit
Alegeti o carte de vizita cu un aspect adecvat afacerii pe care o desfasurati. Daca, de exemplu, sunteti consultant financiar, o carte de vizita viu colorata, cu tot felul de floricele si brizbriuri pe ea, va ajunge in primul cos de gunoi.

La fel, daca va ocupati cu tuningul auto (personalizarea masinilor cu inscriptionari si accesorii menite sa atraga atentia), o carte de vizita seaca, in alb si negru, va avea aceeasi soarta.

Din acest motiv, atunci cand ii concepeti designul, identificati in primul rand stilul care sustine cel mai bine imaginea pe care vreti s-o promovati pentru afacerea dvs. In principiu, e vorba de cinci stiluri pe care trebuie sa le luati in considerare:

1. Stilul simplu. O carte de vizita din aceasta categorie este tiparita de obicei cu negru pe carton alb sau crem. Este cea mai potrivita alegere atunci cand urmariti strict factorul "utilitate" - anume transmiterea catre destinatar a numelui firmei, a numelui dvs. si a datelor de contact.

De regula, aceasta se intampla atunci cand potentialii dvs. clienti sunt oameni foarte seriosi, care nu se lasa impresionati de artificiile de design, oameni de genul "Sa vedem faptele/cifrele". Designul cartii de vizita este simplu, informatiile sunt clare si concise.

2. Stilul cu poza. Sa va puneti fotografia pe cartea de vizita este o miscare care il ajuta pe potentialul client/partener sa isi aminteasca mai bine de dvs. la viitoarea intalnire. Se creeaza deja o relatie ceva mai puternica decat in cazul in care fotografia ar fi lipsit.

De asemenea, o imagine a produsului comercializat sau o reprezentare grafica a avantajului pe care il oferiti clientilor dvs. este mai sugestiva si mai bogata in informatii decat un text de o jumatate de pagina. Putina culoare nu strica nici ea.

3. Stilul tactil. Da, unele modele de carti de vizita ies in evidenta prin faptul ca, atunci cand sunt pipaite, "suna" altfel decat cele clasice. Astfel, se poate folosi ca suport pentru inscriptionarea datelor (in loc de carton) o foita din lemn sau chiar o placuta din metal.

Si forma poate fi una iesita din comun - reprezentand conturul unui autoturism, de exemplu, sau avand margini, indoituri, zone in relief. Cartile de vizita tactile sunt mai scumpe decat cele obisnuite deoarece realizarea lor implica un proces de productie complet diferit (se folosesc stante, de exemplu), dar in multe cazuri utilizarea lor face toti banii.

4. Stilul multi-functional. O carte de vizita poate face mai mult decat sa transmita un nume si un numar de telefon: poate fi folosita pe post de cupon de reducere la achizitionarea produsului/serviciului, poate avea pe verso o harta detaliata (foarte utila) sau un calendar pe anul in curs. Cu cat e mai utila, cu atat sunt mai mici sansele sa fie trecuta cu vederea sau aruncata.

5. Stilul crazy. E vorba aici de variante extravagante, unde imaginatia joaca un rol important - este permisa orice gaselnita menita sa atraga atentia. Doua exemple: carti de vizita din ciocolata sau carti de vizita care se pliaza si formeaza o cutiuta in care se pot tine agrafe de birou, capse sau diverse alte maruntisuri utile la locul de munca.

Verificati corectitudinea datelor
In fine, s-ar putea sa vi se para un sfat de la sine inteles, dar insistam totusi asupra lui (nu de alta, dar vrem sa va scutim de un drum nenecesar la atelierul de imprimari, precum si de o cheltuiala in plus): inainte de a lansa comanda pentru un set de carti de vizita, verificati de cinci ori daca ati trecut toate datele dorite si daca acestea sunt corecte.

O carte de vizita cu un design care sa il lase cu gura cascata pe destinatar nu face doi bani daca numarul de telefon trecut acolo e gresit.



Tags: banicarte de vizitacarte

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum sa faci sa iasa bani din afacerea ta online. 5 aspecte esentiale de care sa tii cont

de Florin Amariei
29 Aug 2018
In Romania anului 2018, piata tranzactiilor online a sarit de 12 miliarde de euro, fiind in crestere fata de anul anterior cu peste 20%! Totusi,...

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei de afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

3 idei legate de Internet prin care sa economisesti bani in afaceri

de Mircea Dragnea
25 Mar 2015
Cand ai un buget restrans (si care este acel antreprenor care sa nu aiba asa ceva?), este neaparat necesar sa economisesti si sa calculezi cu atentie...

Cum poti face bani pe YouTube ascultand muzica ta preferata

de Andrioae Ruxandra
17 Iul 2014
Site-ul YouTube este accesat de mai mult de un miliard de oameni pe luna, si asta inseamna o audienta extrem de mare. Daca vrei sa faci bani online,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]