Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Piata Marketing - Cum sa faceti impresie cu o simpla carte de vizita
Desi poate nu pare, o carte de vizita este parte integranta a planului de marketing al unei firme. Si inca una extrem de eficienta, raportat la dimensiunile ei si la costul de productie.
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura castravetelui anti-diabet
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Desigur, nu trebuie sa va asteptati ca ea sa spuna totul despre firma dvs., ci doar sa prezinte o imagine profesionista, pe care oamenii sa si-o aminteasca.
O carte de vizita contribuie la crearea primei impresii despre dvs. si firma dvs. si este la fel de graitoare ca si costumul pe care il purtati sau ca servieta in care va tineti actele si materialele de prezentare.
Cartea potrivita la locul potrivit
Alegeti o carte de vizita cu un aspect adecvat afacerii pe care o desfasurati. Daca, de exemplu, sunteti consultant financiar, o carte de vizita viu colorata, cu tot felul de floricele si brizbriuri pe ea, va ajunge in primul cos de gunoi.
La fel, daca va ocupati cu tuningul auto (personalizarea masinilor cu inscriptionari si accesorii menite sa atraga atentia), o carte de vizita seaca, in alb si negru, va avea aceeasi soarta.
Din acest motiv, atunci cand ii concepeti designul, identificati in primul rand stilul care sustine cel mai bine imaginea pe care vreti s-o promovati pentru afacerea dvs. In principiu, e vorba de cinci stiluri pe care trebuie sa le luati in considerare:
1. Stilul simplu. O carte de vizita din aceasta categorie este tiparita de obicei cu negru pe carton alb sau crem. Este cea mai potrivita alegere atunci cand urmariti strict factorul "utilitate" - anume transmiterea catre destinatar a numelui firmei, a numelui dvs. si a datelor de contact.
De regula, aceasta se intampla atunci cand potentialii dvs. clienti sunt oameni foarte seriosi, care nu se lasa impresionati de artificiile de design, oameni de genul "Sa vedem faptele/cifrele". Designul cartii de vizita este simplu, informatiile sunt clare si concise.
2. Stilul cu poza. Sa va puneti fotografia pe cartea de vizita este o miscare care il ajuta pe potentialul client/partener sa isi aminteasca mai bine de dvs. la viitoarea intalnire. Se creeaza deja o relatie ceva mai puternica decat in cazul in care fotografia ar fi lipsit.
De asemenea, o imagine a produsului comercializat sau o reprezentare grafica a avantajului pe care il oferiti clientilor dvs. este mai sugestiva si mai bogata in informatii decat un text de o jumatate de pagina. Putina culoare nu strica nici ea.
3. Stilul tactil. Da, unele modele de carti de vizita ies in evidenta prin faptul ca, atunci cand sunt pipaite, "suna" altfel decat cele clasice. Astfel, se poate folosi ca suport pentru inscriptionarea datelor (in loc de carton) o foita din lemn sau chiar o placuta din metal.
Si forma poate fi una iesita din comun - reprezentand conturul unui autoturism, de exemplu, sau avand margini, indoituri, zone in relief. Cartile de vizita tactile sunt mai scumpe decat cele obisnuite deoarece realizarea lor implica un proces de productie complet diferit (se folosesc stante, de exemplu), dar in multe cazuri utilizarea lor face toti banii.
4. Stilul multi-functional. O carte de vizita poate face mai mult decat sa transmita un nume si un numar de telefon: poate fi folosita pe post de cupon de reducere la achizitionarea produsului/serviciului, poate avea pe verso o harta detaliata (foarte utila) sau un calendar pe anul in curs. Cu cat e mai utila, cu atat sunt mai mici sansele sa fie trecuta cu vederea sau aruncata.
5. Stilul crazy. E vorba aici de variante extravagante, unde imaginatia joaca un rol important - este permisa orice gaselnita menita sa atraga atentia. Doua exemple: carti de vizita din ciocolata sau carti de vizita care se pliaza si formeaza o cutiuta in care se pot tine agrafe de birou, capse sau diverse alte maruntisuri utile la locul de munca.
Verificati corectitudinea datelor
In fine, s-ar putea sa vi se para un sfat de la sine inteles, dar insistam totusi asupra lui (nu de alta, dar vrem sa va scutim de un drum nenecesar la atelierul de imprimari, precum si de o cheltuiala in plus): inainte de a lansa comanda pentru un set de carti de vizita, verificati de cinci ori daca ati trecut toate datele dorite si daca acestea sunt corecte.
O carte de vizita cu un design care sa il lase cu gura cascata pe destinatar nu face doi bani daca numarul de telefon trecut acolo e gresit.
Articole conexe
Cum sa faci sa iasa bani din afacerea ta online. 5 aspecte esentiale de care sa tii cont
de Florin AmarieiEste suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?
de Idei de afaceri3 idei legate de Internet prin care sa economisesti bani in afaceri
de Mircea DragneaCum poti face bani pe YouTube ascultand muzica ta preferata
de Andrioae RuxandraAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit