Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Piata Marketing - Mesaje publicitare imprimate pe nisip

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Idei de Afaceri: Mesaje publicitare imprimate pe nisip

Americanul Patrick Dori este autorul unei inventii deosebite: un mega-tambur construit din fier forjat si cauciuc presat cu ajutorul caruia imprima pe plaje logouri si mesaje publicitare ale firmelor client.

„Utilajul meu realizeaza cel mai mare afis din lume si, totodata, unicul complet ecologic: dispare dupa cinci-sase ore de expunere!”, spune Dori. El a petrecut sase ani punandu-si la punct inventia si a cheltuit pentru asta aproape 150.000 de dolari, dar si-a scos banii rapid.

O campanie publicitara de o luna il costa pe client cca 20.000 de dolari, suma in care intra si constructia tamburului. Acest tambur, tarat de vehicule puternice, imprima zilnic pe nisip 5.000 de mesaje. Oamenii de pe plaja reprezinta o categorie eterogena de consumatori, relaxata (deci receptiva) si amuzata (deci bine dispusa) de aceasta noua forma de publicitate.

Fiecare mesaj publicitar imprimat de tambur contine si un mesaj ecologic – „Respecta mediul inconjurator, foloseste cosul de gunoi" – firma castigindu-si astfel, si o imagine de implicare sociala. (www.beachnbillboard.com)

De altfel, in ziua de azi se face publicitate pe orice. "Daca nu-ti poti folosi capul pentru a obtine o slujba, foloseste-ti fruntea" este sloganul unei companii de media din Marea Britanie care inchiriaza spatiu publicitar pe fruntile tinerilor, contra sumei de 7 euro pe ora.

Avem apoi exemplul unei agentii canadiene care a decis sa se specializeze in publicitate pe oua. Memorizarea mesajului este favorizata printr-o gama completa de asocieri simbolice pozitive: sanatate, simplitate, rapiditate, polivalenta.

De mare impact a fost o campanie publicitara pentru aparate de ras care a folosit cofraje de oua: pe un autocolant de pe cofraj era imaginea aparatului alaturi de sloganul campaniei ("Toti barbatii merita o piele neteda!"), in timp ce ouale din interior erau desenate cu chipuri stilizate de barbati.

Iar assvertising-ul se bazeaza pe o filozofie simpla: daca vrei sa fii vazut, du-te acolo unde oamenii se uita. Un logo, o adresa web sau alt mesaj sunt usor de memorat cand sunt afisate pe slipul unei fete dragute.

Curentul a fost initiat chiar de Departamentul de stat al sanatatii din New York, impreuna cu un club sportiv. Campania a avut mare succes, fotografiile cu fetele care se plimbau pe strada in slipurile inscriptionate au aparut in ziare, la TV si pe internet, fara sa coste nimic.



Tags: mesajeidei de afaceriafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]