Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Piata Marketing - Mesaje publicitare imprimate pe nisip
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cresterea prepelitelor japoneze
Idei de Afaceri: Mesaje publicitare imprimate pe nisip
Americanul Patrick Dori este autorul unei inventii deosebite: un mega-tambur construit din fier forjat si cauciuc presat cu ajutorul caruia imprima pe plaje logouri si mesaje publicitare ale firmelor client.
„Utilajul meu realizeaza cel mai mare afis din lume si, totodata, unicul complet ecologic: dispare dupa cinci-sase ore de expunere!”, spune Dori. El a petrecut sase ani punandu-si la punct inventia si a cheltuit pentru asta aproape 150.000 de dolari, dar si-a scos banii rapid.
O campanie publicitara de o luna il costa pe client cca 20.000 de dolari, suma in care intra si constructia tamburului. Acest tambur, tarat de vehicule puternice, imprima zilnic pe nisip 5.000 de mesaje. Oamenii de pe plaja reprezinta o categorie eterogena de consumatori, relaxata (deci receptiva) si amuzata (deci bine dispusa) de aceasta noua forma de publicitate.
Fiecare mesaj publicitar imprimat de tambur contine si un mesaj ecologic – „Respecta mediul inconjurator, foloseste cosul de gunoi" – firma castigindu-si astfel, si o imagine de implicare sociala. (www.beachnbillboard.com)
De altfel, in ziua de azi se face publicitate pe orice. "Daca nu-ti poti folosi capul pentru a obtine o slujba, foloseste-ti fruntea" este sloganul unei companii de media din Marea Britanie care inchiriaza spatiu publicitar pe fruntile tinerilor, contra sumei de 7 euro pe ora.
Avem apoi exemplul unei agentii canadiene care a decis sa se specializeze in publicitate pe oua. Memorizarea mesajului este favorizata printr-o gama completa de asocieri simbolice pozitive: sanatate, simplitate, rapiditate, polivalenta.
De mare impact a fost o campanie publicitara pentru aparate de ras care a folosit cofraje de oua: pe un autocolant de pe cofraj era imaginea aparatului alaturi
de sloganul campaniei ("Toti barbatii merita o piele neteda!"), in timp ce ouale din interior erau desenate cu chipuri stilizate de barbati.
Iar assvertising-ul se bazeaza pe o filozofie simpla: daca vrei sa fii vazut, du-te acolo unde oamenii se uita. Un logo, o adresa web sau alt mesaj sunt usor de memorat cand sunt afisate pe slipul unei fete dragute.
Curentul a fost initiat chiar de Departamentul de stat al sanatatii din New York, impreuna cu un club sportiv. Campania a avut mare succes, fotografiile cu fetele care se plimbau pe strada in slipurile inscriptionate au aparut in ziare, la TV si pe internet, fara sa coste nimic.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit