Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Piata Marketing - O forma de publicitate gratuita

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Editorii ziarelor si revistelor sunt mereu in cautare de subiecte interesante, pe care sa le abordeze in articolele lor. Iar un subiect interesant poate fi chiar aparitia pe piata a unui nou produs/serviciu, foarte util cititorilor. Din acest motiv, daca firma dvs. comercializeaza un asemenea produs/serviciu, in principiu nu trebuie decat sa scrieti un material de prezentare (comunicat de presa) si sa-l trimiteti redactiilor. Sunt sanse mari ca el sa fie publicat fara nici o obligatie din partea dvs.

Competitia pentru publicarea acestor comunicate este foarte puternica, iar editorii sunt in permanenta "sufocati" de astfel de materiale. Pentru a da comunicatului dvs. cea mai buna sansa spre a fi publicat trebuie sa respectati urmatoarele conditii:

1. Sa fie scris de catre o persoana competenta in elaborarea materialelor de presa.
Un inginer sau orice alta persoana implicata in dezvoltarea unui produs nou va scrie un material care abunda in termeni tehnici. Cautati un angajat cu abilitati de redactare, care sa lucreze impreuna cu un inginer  sau cu un specialist in domeniu. Daca aveti o companie de PR sau o agentie de publicitate care lucreaza pentru dvs., verificati cu atentie materialele elaborate de acestea. De multe ori contin informatii inexacte, neconcludente sau nu contin informatii deloc.

2. Incepeti  comunicatul cu cele mai importante informatii.
Editorii vor sa stie de la primele randuri despre ce este vorba. Daca nu inteleg de la inceput ce vreti, ei va vor ignora comunicatul.

3.  Insistati pe intrebarile "cum" si "de ce".
Comunicatul trebuie sa evidentieze nu ce este produsul, ci cum pot
consumatorii sa obtina beneficii utilizandu-l (ex: economisesc timp, bani etc.).
  
4.  Insotiti articolul cu imagini. 
Articolul se va "vinde" mai bine daca este insotit de imagini care sa ilustreze situatii concrete de utilizare a produsului. Folositi imagini cu oameni obisnuiti si nu cu personalitati.

5. Tintiti publicatia perfecta.
Trimitand comunicatul la o revista care are ca cititori publicul-tinta caruia i se adreseaza produsul, aveti toate sansele ca acesta sa fie publicat. Puteti intreba clientii actuali ce reviste citesc si astfel aflati unde veti trimite comunicatul de presa.

Atentie: Nu sugerati niciodata ca veti cumpara reclama intr-o revista cu
conditia publicarii comunicatului de presa.



Tags: imaginipublicitatepublicitate gratuita

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]