Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Piata Marketing - Un truc pentru a scrie un text de reclama eficient

de Silvia Bucsan 13 Mar. 2007 6627
4.8 din 5 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Piata Marketing - Un truc pentru a scrie un text de reclama eficient



Daca ati incercat vreodata sa scrieti un text de reclama, cunoasteti probabil angoasa pe care v-o creeaza foaia alba de hartie din fata dvs. (sau ecranul imaculat al calculatorului). De unde sa incepeti? Cum sa incepeti? Pe ce idee sa mergeti? Ce ar atrage, oare, atentia cititorilor? Sa cautati ceva umoristic, vreun joc de cuvinte? Sau nu? Sunteti perfect constient ca de cuvintele pe care le veti scrie in acea reclama depinde cat de rotunjor (sau de stafidit) va fi contul dvs. din banca in urmatoarele luni. Si gandul asta nu face decat sa va scurt-circuiteze potentialul creator.

A scrie un text care sa-i strambe de emotie pe cititori e o treaba al naibii de grea si o sa transpirati putin pana o s-o duceti la bun sfarsit. Dar nu agravati situatia stand prabusit ore in sir pe scaunul din fata monitorului si cautand inspiratia, cu incapatanare, pe tavan.

Mai bine apelati la urmatorul truc: luati un teanc de ziare si reviste si rasfoiti-le rapid, pagina cu pagina, aruncand o privire foarte scurta asupra calupurilor de reclama; ori de cate ori intalniti un headline (titlu) care va atrage atentia, opriti-va, decupati reclama respectiva (chiar daca nu are nici cea mai mica legatura cu domeniul afacerii dvs.) si puneti-o intr-un dosar. In cateva zeci de minute veti strange astfel vreo cinci-zece reclame, iar daca repetati exercitiul acesta o data la cateva zile, in scurt timp dosarul dvs. va deveni destul de consistent.

Acum, ori de cate ori aveti nevoie de inspiratie, consultati "recolta": din moment ce headline-urile respective v-au determinat sa va opriti asupra lor, inseamna ca ideea pe care sunt construite este eficienta. Vedeti daca nu puteti adapta ideea in cauza la propria dvs. reclama. Incercand acest lucru, e foarte posibil sa descoperiti ca va vin in minte alte idei, mai mult sau mai putin inrudite cu cea initiala, dar la fel de reusite. Bingo!

Evident, recomandarea aceasta nu este un indemn la furt de proprietate intelectuala. Vorbim aici doar de o metoda de a iesi din "blocajul foii albe", de o supapa care sa va descatuseze propria creativitate. Oricum, e greu de crezut ca headline-ul reclamei unei afaceri se potriveste mot-a-mot si in cazul altei afaceri, cu un cu totul alt obiect de activitate. Succes!



Tags: reclama

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.8 din 5 - 5 voturi.

Articole conexe

Ce am de castigat de aici? Reclama sortita succesului

de Teo Manole
10 Mar 2016
Pe clientul tau sau pe cel potential, atunci cand ii adresezi un mesaj publicitar, nu-l intereseaza nici numele firmei, nici istoricul ei, nici cati...

11 sfaturi pentru o reclama cu adevarat reusita

de Stanciu Ioana
04 Feb 2016
Reclama trebuie sa fie o investitie si nu o cheltuiala. Pentru a ajunge la rezultatele dorite pune accent pe felul in care poti satisface nevoile si...

Ce tip de reclama pentru afaceri are cel mai mult succes

de Marinache Horia Cristian
18 Mai 2015
O reclama mai stridenta si mai mare are intodeauna mai mult succes decat una discreta ... Este corect sau gresit? Alegeti orice ziar sau revista si...

Promovarea afacerii: Recomandarea clientilor este cea mai buna reclama

de Silvia Bucsan
09 Apr 2015
Pe langa produse, firma dumneavoastra poate oferi si servicii (instalare sau , de ce nu, consultanta). Trebuie sa-i convingeti pe oamenii ca sunteti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]