Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Planul de afaceri: Cum construiesti un plan de marketing complet?

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice plan de afaceri are nevoie de un plan de marketing bine pus la punct. Incepem prin a delimita capitolele principale si le sprijinim cu detalii si variante de back-up.

Iata cateva sfaturi utile pentru constructia unui plan de marketing complet:

1. Bugetele de marketing. Pentru fiecare aspect luat separat, stabiliti care este bugetul pe care il alocati, impreuna cu detaliarea investitiilor: ambalaje, bannere pe site-uri partenere, campanii de emailing, flyere si brosuri samd.


2. Echipele de profesionisti care va ajuta sa duceti la bun sfarsit obiectivele pe care le impuneti. Stabiliti organigrama departamentului care se ocupa de sarcinile ce tin de marketing, advertising, branding si PR. In cadrul organigramei trebuie sa se vada clar care sunt relatiile ierarhice si responsabilitatea cui este pentru ce sarcina se cere rezolvata.


3. Campaniile de reduceri, de promotii, de oferte, de gratuitati, de testari gratuite samd.. In calendarul pe urmatorul an trebuie sa se regaseasca aceste borne esentiale pentru bunul mers al oricaror eforturi cumulate de promovare a afacerii dvs..


4. Cercetarea competitiei. Stabiliti care sunt elementele de marketing pe care mizeaza concurentii vostri. Cu ajutorul specialistilor puteti trage cateva concluzii clare cu privire la sursele de Clienti pentru concurentii vostri. Daca principalii vostri competitori atrag clienti in mod principal prin intermediul formularelor de inscriere online, acest lucru ar trebui sa va dea de gandit cu privire la ideea de a va investi banii in flyere si brosuri.


5. Date concrete cu privire la mersul industriei si cu privire la principalele oportunitati de dezvoltare a afacerilor voastre. Stabili care sunt principalele tendinte in domeniu si cum puteti sa le folositi in avantajul afacerilor voastre.


sursa foto: www.freegreatpicture.com





Tags: plan de marketingconcurenta marketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]