Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Planul tau de marketing te ajuta iti cresti vanzarile

de Teo Manole 20 Oct. 2014 3373
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ai o afacere cu trandafiri si/sau produse derivate? Cu siguranta ai nevoie de un plan de marketing specific care sa te ajute sa-ti cresti vanzarile! Pentru a-ti vinde trandafirii sau produsele rezultate din acestea unde si cum trebuie, trebuie in primul rand sa te pui in situatia clientilor pe care vrei sa ii atragi. De ce ar cumpara florile sau produsele tale, mai ales daca piata este aglomerata?

Te va avantaja pretul, vei practica reduceri si promotii de fiecare data cand sau bilantul devine infricosator? Ai in minte o piata tinta  sau un plafon de vanzari pentru urmatoarele 12 luni?

Nu este nevoie de grafice complicate sau consultanti scumpi pentru a dezvolta un sistem de marketing eficient. Ceea ce este sigur este necesitatea unui plan, care ofera o harta a afacerii pentru prezent si viitor. Un plan de marketing bun
- te poate ajuta sa identifici ce clienti
- reprezinta perspectiva cea mai buna pentru ceea ce vinzi,
- te ajuta sa evaluezi datele despre companie in functie de industrie si piata
- sa urmaresti rezultatele pentru a invata ce functioneaza si ce nu.

Scopul acestuia este sa iti organizeze resursele si eforturile astfel incat sa iti cresti vanzarile. Pur si simplu este un document care cuprinde obiectivele, tacticile si strategiile prin care o anumita companie isi atinge obiectivele pentru un an calendaristic.

La ce foloseste mai exact?
- te ajuta sa te organizezi mai bine
- te ajuta sa iti planifici cheltuielile de marketing si sa le poti integra intr-un flux previzibil de cash , pentru ca bugetul de marketing stabilit este impartit pe luni si actvitati.
- prin el poti economisi investitia in marketing pe care ai face-o fara sa ai un plan de marketing, pentru ca de obicei lipsa acestuia poate duce la investitii repetitive si ineficiente, pentru ca lipseste perspectiva de ansamblu a cheltuielilor
- te ajuta sa prioritizezi actiunile in functie de importanta lor reala;
- iti da in permanenta perspectiva de ansamblu asupra intregii activitati de marketing pe toata perioada anului.
Desi in lipsa unui plan te poti misca mai repede, dar s-ar putea sa te indrepti in directia gresita.

Cele patru actiuni de inceput pentru un marketing bun sunt:

a. Gaseste un soi de trandafiri sau un produs rezultat din acestia potrivit cu piata pe care vei activa.
b. Vinde florile sau produsele pentru o suma care sa spuna clientilor vizati ca este o afacere buna.
c. Creeaza o o perceptie adecvata prin multiple canale de comunicare, incluzand afise, e-mailuri, pliante, brosuri si carti postale, spoturi TV si radio, anunturi in ziare sau reviste, pe Internet si altele.
d. Trebuie sa distribui florile sau produsele  in locurile in care clientii vizati il pot gasi cu usurinta.

Daca poti pune preturile potrivite unui fir, buchet de trandafiri sau al unui borcan de dulceata produsul in fata clientului potrivit, ai reusit in mare parte sa faci un marketing bun. Insa aceasta este o chestiune de timp si observatie, pentru ca nu vanzarile masive sunt cheia succesului, ci profitul. Scopul marketingului este sa genereze interes si recunoastere, care vor duce catre vanzarile care vor stimula profitul.

De aceea, trebuie sa creezi o strategie si sa alcatuiesti mesaje convingatoare pentru clientii vizati, care sa promita doar ceea ce poti sa oferi cu adevarat. Nici una dintre aceste instrumente nu are un cost ridicat, pentru ca iti poti concepe singur in anumite programe de editare de flyere, postere sau carti de vizita, pe care le puteti imprima apoi la un nu necesita o productie cu costuri exagerate. Cu ajutorul acestora poti crea identitatea vizuala a afacerii tale, dupa care clientii te vor recunoaste.



Tags: planplan de marketingmarketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]