Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Planul tau de marketing te ajuta iti cresti vanzarile

de Teo Manole
2146 0 20 Oct. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ai o afacere cu trandafiri si/sau produse derivate? Cu siguranta ai nevoie de un plan de marketing specific care sa te ajute sa-ti cresti vanzarile! Pentru a-ti vinde trandafirii sau produsele rezultate din acestea unde si cum trebuie, trebuie in primul rand sa te pui in situatia clientilor pe care vrei sa ii atragi. De ce ar cumpara florile sau produsele tale, mai ales daca piata este aglomerata?

Te va avantaja pretul, vei practica reduceri si promotii de fiecare data cand sau bilantul devine infricosator? Ai in minte o piata tinta  sau un plafon de vanzari pentru urmatoarele 12 luni?

Nu este nevoie de grafice complicate sau consultanti scumpi pentru a dezvolta un sistem de marketing eficient. Ceea ce este sigur este necesitatea unui plan, care ofera o harta a afacerii pentru prezent si viitor. Un plan de marketing bun
- te poate ajuta sa identifici ce clienti
- reprezinta perspectiva cea mai buna pentru ceea ce vinzi,
- te ajuta sa evaluezi datele despre companie in functie de industrie si piata
- sa urmaresti rezultatele pentru a invata ce functioneaza si ce nu.

Scopul acestuia este sa iti organizeze resursele si eforturile astfel incat sa iti cresti vanzarile. Pur si simplu este un document care cuprinde obiectivele, tacticile si strategiile prin care o anumita companie isi atinge obiectivele pentru un an calendaristic.

La ce foloseste mai exact?
- te ajuta sa te organizezi mai bine
- te ajuta sa iti planifici cheltuielile de marketing si sa le poti integra intr-un flux previzibil de cash , pentru ca bugetul de marketing stabilit este impartit pe luni si actvitati.
- prin el poti economisi investitia in marketing pe care ai face-o fara sa ai un plan de marketing, pentru ca de obicei lipsa acestuia poate duce la investitii repetitive si ineficiente, pentru ca lipseste perspectiva de ansamblu a cheltuielilor
- te ajuta sa prioritizezi actiunile in functie de importanta lor reala;
- iti da in permanenta perspectiva de ansamblu asupra intregii activitati de marketing pe toata perioada anului.
Desi in lipsa unui plan te poti misca mai repede, dar s-ar putea sa te indrepti in directia gresita.

Cele patru actiuni de inceput pentru un marketing bun sunt:

a. Gaseste un soi de trandafiri sau un produs rezultat din acestia potrivit cu piata pe care vei activa.
b. Vinde florile sau produsele pentru o suma care sa spuna clientilor vizati ca este o afacere buna.
c. Creeaza o o perceptie adecvata prin multiple canale de comunicare, incluzand afise, e-mailuri, pliante, brosuri si carti postale, spoturi TV si radio, anunturi in ziare sau reviste, pe Internet si altele.
d. Trebuie sa distribui florile sau produsele  in locurile in care clientii vizati il pot gasi cu usurinta.

Daca poti pune preturile potrivite unui fir, buchet de trandafiri sau al unui borcan de dulceata produsul in fata clientului potrivit, ai reusit in mare parte sa faci un marketing bun. Insa aceasta este o chestiune de timp si observatie, pentru ca nu vanzarile masive sunt cheia succesului, ci profitul. Scopul marketingului este sa genereze interes si recunoastere, care vor duce catre vanzarile care vor stimula profitul.

De aceea, trebuie sa creezi o strategie si sa alcatuiesti mesaje convingatoare pentru clientii vizati, care sa promita doar ceea ce poti sa oferi cu adevarat. Nici una dintre aceste instrumente nu are un cost ridicat, pentru ca iti poti concepe singur in anumite programe de editare de flyere, postere sau carti de vizita, pe care le puteti imprima apoi la un nu necesita o productie cu costuri exagerate. Cu ajutorul acestora poti crea identitatea vizuala a afacerii tale, dupa care clientii te vor recunoaste.



Tags: planplan de marketingmarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016