Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Poate concura campania ta crowdfunding?

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Concurenta este acerba in spatiul crowdfunding, iar presiunea este pe noile campanii. Expertul in crowdfunding, Sally Outlaw explica unele dintre elementele de baza de care campania ta are nevoie.

 
Obtine interesul media. Outlaw sugereaza identificarea punctelor specifice sau rapoartelor care vor fi interesante in conceptul tau, bazate pe cercetarea muncii lor si a publicatiilor acestora. Apoi trebuie sa imbraci email-urile clientilor, pentru ca jurnalistii sa explice de ce ideea lor este actualitatea.
 
Creeaza un must-watch pitch video. Mizele pentru acest film sunt mari: trebuie sa fie captivant, informativ si, mai presus de toate, scurt - sa atraga oamenii timp de 30 sau de 60 de secunde. Explica ceea ce vrei si ceea ce este important si nu fi plictisitor. Nu vei dori ca oamenii sa se plictiseasca si sa se opreasca la jumatatea filmului, fara sa inteleaga ceva, iar daca au inteles, sa nu o faca complet, iar mai apoi sa nu impartaseasca informatia.
 
Ofera valoare. O campanie de crowdfunding este o negociere. Ai nevoie sa dai potentialului tau finantator un motiv sa actioneze, sa ofere ceva atractiv care nu poate fi achiziotionat de oriunde altundeva. Trebuie sa fii original, sa fii convingator si sa fii sincer pentru ca acea campanie sa mearga. 
 
Nu posta si apoi sa uiti. Outlaw spune ca rularea unei companii de succes necesita un angajament de timp mai mare inainte, in timpul, dar si dupa campanie. De asemenea, se cere ca tu sa fii fara teama in a iesi si a raspandi cuvantul despre riscul tau. Ea a mai adaugat si ca unii antreprenori de crowdfunding se lauda ca vor striga "de pe acoperisuri" despre compania lor si vor promova multe dintre eforturile lor, dar mai tarziu, cand iti vei invita prietenii si membrii familiei sa te sustina, acestia vor raspunde ca nu se simt confortabil in apropierea propriilor lor contacte.
 
Este important tot timpul sa nu uiti cine te-a ajutat, sa nu te falesti cu ceea ce ai realizat, pentru ca, mai ales intr-o afacere de tip crowdfunding, ai facut totul cu ajutorul lor. In afaceri trebuie sa stii cum sa atragi interesul, cum sa atragi finantatori si, mai ales, cum sa impartasesti ideile bune.
Social media si presa, in general, sunt cele care te fac cunoscut, cele prin intermediul carora poti atrage potentiali colaboratori, clienti sau investitori. 
In afaceri trebuie sa ai acel impuls specific, sa fii curajos, mai ales cand vine vorba de negocieri. 
 


Tags: afacericrowdfundingcampaniisocial mediafinantatorifinantare

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]