Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Povestile in afaceri sau cum iti vei vinde serviciile

de Adrioaie Ruxandra 15 Apr. 2014 2812
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

A spune povesti este o modalitate de a face legaturi intre noi si cei din jur. Incepand cu povestile care ne erau spuse la culcare pana la povestile din experienta de viata ale altora. Probabil ca ai auzit multe astfel de povesti si in domeniul antreprenoriatelor, pe la intalniri sau la cursuri de antreprenoriat. De multe ori esti tentat sa crezi ca ceea ce auzi nu este adevarat, dar daca, totusi, antreprenorii spun lucruri 100% reale?

Un viitor antreprenor trebuie sa stie sa-si creeze clientii fideli si potentialii clienti. Trebuie sa le asigure acea conexiune imbatabila care le va solidifica afacerea. O afacere fara antreprenori sau fara clienti nu se mai numeste afacere.
 
Povestile pe care le spui clientilor nu sunt chiar povesti de adormit copii, ci metode logice de a explica anumite fenomene de pe piata de afaceri. Esentele pot fi transformate in povesti cu talc, daca antreprenorul este si artist.  
 
Serviciile tale vor fi vandute daca oamenii iti vor retine talcurile povestilor.
 
Este important de retinut faptul ca trebuie sa raspunzi la trei intrebari care te vor ajuta sa mergi mai departe: ce fel de oameni fac parte din audienta ta? Ce au retinut ei din ceea ce le-ai spus tu? Care este scopul tau?
 
Trebuie sa satisfaci nevoia clientului si sa nu pornesti de la ideea ca trebuie sa-i vinzi produse sau servicii, ci sa-i afli nevoile si sa le indeplinesti prin prisma a ceea ce oferi tu. Nu-i plictisi cu detalii redundante, trebuie sa le explici de ce produsul tau merita atentia lor. Odata acest punct demonstrat, va deveni audienta ta pana la sfarsit.
 
Este important sa le arati potentialilor clienti ca inveti din greseli si ca nu ascunzi acest lucru. Contruieste-ti povestile pe baza succesului si a esecului, studiindu-ti concurenta si punctele ei slabe, deoarece clientii vor sa auda experientele altora.
 
Povestile mascheaza de fapt realitatea cu suisurile si coborasurile ei, este o forma agreabila de a informa clientii in legatura cu experienta ta de viata si cu faptul ca esti un om, ca si ei, care a reusit sa gandeasca out of the box si sa-si indeplineasca visurile fara sa stea doar sa viseze.

Oamenii vor fi impresionati si determinati sa iti aleaga serviciile, pentru ca un om puternic care nu se simte ca fiind atat de superior vizavi de ceilalti va fi intotdeauna un om ales ca lider.
 
Sursa: www.huffingtonpost.com
 


Tags: afacerivanzariclientiservicii

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Top 3 tendinte in decorul de nunta: ce este la moda in acest an?

de Idei de afaceri
11 Nov 2024
Decorul de nunta evolueaza constant, reflectand nu doar stilurile si preferintele individuale ale cuplurilor, ci si tendintele globale in design si...

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Analiza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze

de Bianca Tila
08 Apr 2024
In mediul afacerilor, PEST este un instrument puternic de analiza a situatiilor strategice. Managerii au responsabiliutatea de a-si cunoaste mediul...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]