Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de
3105 0 09 Mai. 2016
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand.

Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului, va recomandam sa tineti cont de acesti primi 2  pasi.

1. Identificati rolul brandului pentru afacerea dumneavoastra

Brandul va asigura veniturile viitoare prin construirea loialitatii clientilor. Asadar, incepeti prin a descoperi care este rolul brandului in afacerea dumneavoastra.

Pornind de la acest lucru, primul pas presupune sa analizati rolul pe care brandul il are in prezent in afacerea dumneavoastra.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


2. Intelegeti factorii care contribuie la valoarea brandului

Una dintre cele mai dificile probleme la care specialistii de marketing au incercat sa gaseasca o solutie este cuantificarea beneficiilor obtinute in urma investitiilor de marketing.

Ei bine, nici pana acum nu exista o metodologie care sa arate cu acuratete cat de profitabile sunt investitiile in brand. Desi exista companii specializate in determinarea valorii unui brand, rezultatul nu reflecta mereu realitatea, din cauza metodologiilor diferite de calcul si a momentului in care un brand este evaluat.

Poate cel mai celebru exemplu este Facebook, a carui valoare variaza intre 15 si 100 de miliarde de euro, in functie de compania de evaluare si de momentul evaluarii. Cu toate aceste neajusuri,evaluarea brandului ajuta in masurarea eficientei eforturilor de marketing.



Tags: afacereafacerimarketingbrand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
19 Sep 2018
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

UE propune noi norme si amenzi pentru afacerile pe internet

de Florin P. Amariei
12 Sep 2018
Comisia Europeana propune un nou set de masuri si contraventii privind afacerile pe internet. „Statele membre vor avea obligatia de a pune...

Cum sa faci sa iasa bani din afacerea ta online. 5 aspecte esentiale de care sa tii cont

de Florin P. Amariei
29 Aug 2018
In Romania anului 2018, piata tranzactiilor online a sarit de 12 miliarde de euro, fiind in crestere fata de anul anterior cu peste 20%! Totusi,...

Strategii castigatoare pentru o afacere noua

de Florin P. Amariei
22 Aug 2018
Afacerile de succes apeleaza tot timpul la strategii care le ajuta sa iasa la suprafata pentru a deveni profitabile. Sa vedem, asadar, care sunt...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Finantare

Intrebare: Reprezint o fabrica de confectii ce doreste sa produca si sa vanda rochii de ocazie in principal si alte confectii pentru dame in functie de comenzi , cerere si sezon . Caut investitor pentru sustinerea productiei .

Raspuns: Buna ziua ! Multumesc pentru interes. Detaliile sunt foarte greu de spus in 2 cuvine<br /> E...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016