Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de
3139 0 09 Mai. 2016
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand.

Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului, va recomandam sa tineti cont de acesti primi 2  pasi.

1. Identificati rolul brandului pentru afacerea dumneavoastra

Brandul va asigura veniturile viitoare prin construirea loialitatii clientilor. Asadar, incepeti prin a descoperi care este rolul brandului in afacerea dumneavoastra.

Pornind de la acest lucru, primul pas presupune sa analizati rolul pe care brandul il are in prezent in afacerea dumneavoastra.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Memorator Gramatica


Acest memorator este o brosura carte de buzunar format 9 x 13 cm care concentreaza notiuni esentiale de gramatica Este asadar un produs tiparit de mici dimensiuni care prezinta informatie scolara sintetizata intr-un mod clar logic coerent si mai ales usor de retinut Avantajele memoratorului pentru copilul dvs 1  Comprima...

Oferta Speciala
valabila 48h


2. Intelegeti factorii care contribuie la valoarea brandului

Una dintre cele mai dificile probleme la care specialistii de marketing au incercat sa gaseasca o solutie este cuantificarea beneficiilor obtinute in urma investitiilor de marketing.

Ei bine, nici pana acum nu exista o metodologie care sa arate cu acuratete cat de profitabile sunt investitiile in brand. Desi exista companii specializate in determinarea valorii unui brand, rezultatul nu reflecta mereu realitatea, din cauza metodologiilor diferite de calcul si a momentului in care un brand este evaluat.

Poate cel mai celebru exemplu este Facebook, a carui valoare variaza intre 15 si 100 de miliarde de euro, in functie de compania de evaluare si de momentul evaluarii. Cu toate aceste neajusuri,evaluarea brandului ajuta in masurarea eficientei eforturilor de marketing.



Tags: afacereafacerimarketingbrand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din industria de software romanesca depasesc 5,4 miliarde de euro in 2018

de Idei De Afaceri
30 Dec 2018
Industria de software este sectorul cel mai dinamic si cu cel mai mare potential de dezvoltare pentru Romania. ,,Este unul dintre domeniile cu care...

Doar 5 branduri romanesti sunt protejate in UE

de Florin P. Amariei
06 Dec 2018
Romania are doar 5 branduri protejate de Uniunea Europeana. Dupa ce Scrumbia de Dunare a primit aprobarea Comisiei Europene pentru a deveni un...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
31 Oct 2018
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
19 Sep 2018
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

afacere deosebita

Intrebare: am o afacere legata de agricultura este inceputa inregistreaza castiguri dar este in faza incipienta si necesita investitii consistente, afacerea in sine este f. buna se adreseaza celor seriosi si cu un capital de investit.
contact mihai 0742200809

Raspuns: Buna ziua. Rog detalii pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016