Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de
3266 0 09 Mai. 2016
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand.

Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului, va recomandam sa tineti cont de acesti primi 2  pasi.

1. Identificati rolul brandului pentru afacerea dumneavoastra

Brandul va asigura veniturile viitoare prin construirea loialitatii clientilor. Asadar, incepeti prin a descoperi care este rolul brandului in afacerea dumneavoastra.

Pornind de la acest lucru, primul pas presupune sa analizati rolul pe care brandul il are in prezent in afacerea dumneavoastra.

2. Intelegeti factorii care contribuie la valoarea brandului

Una dintre cele mai dificile probleme la care specialistii de marketing au incercat sa gaseasca o solutie este cuantificarea beneficiilor obtinute in urma investitiilor de marketing.

Ei bine, nici pana acum nu exista o metodologie care sa arate cu acuratete cat de profitabile sunt investitiile in brand. Desi exista companii specializate in determinarea valorii unui brand, rezultatul nu reflecta mereu realitatea, din cauza metodologiilor diferite de calcul si a momentului in care un brand este evaluat.

Poate cel mai celebru exemplu este Facebook, a carui valoare variaza intre 15 si 100 de miliarde de euro, in functie de compania de evaluare si de momentul evaluarii. Cu toate aceste neajusuri,evaluarea brandului ajuta in masurarea eficientei eforturilor de marketing.



Tags: afacereafacerimarketingbrand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cele mai bune 5 sfaturi de la antreprenori bogati pentru a avea succes in afaceri

de Florin P. Amariei
27 Feb 2019
Daca te gandesti sa pornesti o afacere, atunci iata ce sfaturi iti dau unii dintre cei mai bogati antreprenori din lume. Garanteaza-ti succesul!...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
08 Ian 2019
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

Afacerile din industria de software romanesca depasesc 5,4 miliarde de euro in 2018

de Idei De Afaceri
30 Dec 2018
Industria de software este sectorul cel mai dinamic si cu cel mai mare potential de dezvoltare pentru Romania. ,,Este unul dintre domeniile cu care...

Doar 5 branduri romanesti sunt protejate in UE

de Florin P. Amariei
06 Dec 2018
Romania are doar 5 branduri protejate de Uniunea Europeana. Dupa ce Scrumbia de Dunare a primit aprobarea Comisiei Europene pentru a deveni un...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016