Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole 09 Mai. 2016 4810
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand.

Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului, va recomandam sa tineti cont de acesti primi 2  pasi.

1. Identificati rolul brandului pentru afacerea dumneavoastra

Brandul va asigura veniturile viitoare prin construirea loialitatii clientilor. Asadar, incepeti prin a descoperi care este rolul brandului in afacerea dumneavoastra.

Pornind de la acest lucru, primul pas presupune sa analizati rolul pe care brandul il are in prezent in afacerea dumneavoastra.

2. Intelegeti factorii care contribuie la valoarea brandului

Una dintre cele mai dificile probleme la care specialistii de marketing au incercat sa gaseasca o solutie este cuantificarea beneficiilor obtinute in urma investitiilor de marketing.

Ei bine, nici pana acum nu exista o metodologie care sa arate cu acuratete cat de profitabile sunt investitiile in brand. Desi exista companii specializate in determinarea valorii unui brand, rezultatul nu reflecta mereu realitatea, din cauza metodologiilor diferite de calcul si a momentului in care un brand este evaluat.

Poate cel mai celebru exemplu este Facebook, a carui valoare variaza intre 15 si 100 de miliarde de euro, in functie de compania de evaluare si de momentul evaluarii. Cu toate aceste neajusuri,evaluarea brandului ajuta in masurarea eficientei eforturilor de marketing.



Tags: afacereafacerimarketingbrand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
04 Mai 2022
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]