Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole 09 Mai. 2016 5013
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand.

Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului, va recomandam sa tineti cont de acesti primi 2  pasi.

1. Identificati rolul brandului pentru afacerea dumneavoastra

Brandul va asigura veniturile viitoare prin construirea loialitatii clientilor. Asadar, incepeti prin a descoperi care este rolul brandului in afacerea dumneavoastra.

Pornind de la acest lucru, primul pas presupune sa analizati rolul pe care brandul il are in prezent in afacerea dumneavoastra.

2. Intelegeti factorii care contribuie la valoarea brandului

Una dintre cele mai dificile probleme la care specialistii de marketing au incercat sa gaseasca o solutie este cuantificarea beneficiilor obtinute in urma investitiilor de marketing.

Ei bine, nici pana acum nu exista o metodologie care sa arate cu acuratete cat de profitabile sunt investitiile in brand. Desi exista companii specializate in determinarea valorii unui brand, rezultatul nu reflecta mereu realitatea, din cauza metodologiilor diferite de calcul si a momentului in care un brand este evaluat.

Poate cel mai celebru exemplu este Facebook, a carui valoare variaza intre 15 si 100 de miliarde de euro, in functie de compania de evaluare si de momentul evaluarii. Cu toate aceste neajusuri,evaluarea brandului ajuta in masurarea eficientei eforturilor de marketing.



Tags: afacereafacerimarketingbrand

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]