de Bianca Tila
13 Iul. 2022
1272
In statiile de Petrom au aparut magazine "MyAuchan". Parteneriatul celor doua companii, OMV Petrom si Auchan Retail Romania, a introdus pe piata 200 de magazine "MyAuchan" in statiile de alimentare Petrom.
Cele doua companii partenere au realizat jumatate din numarul total pe care l-au convenit, conform unui comunicat remis Bursa. Accelerarea acestui proiect a inceput de anul trecut, astfel finalizarea lui sa poata avea loc inainte de 2023. Se estimeaza ca vor mai fi inaugurate inca 80 de magazine de proximitate in statiile Petrom.
Integrarea acestor magazine se face concomitent cu modernizarea aspectului statiilor de alimentare marca Petrom. Cele doua companii partenere au un buget comun de 50 de milioane de euro.
In perioada 11 - 24 iulie 2022, cele doua businessuri marcheaza deschiderea celor 200 de magazine in toate statiile Petrom cu magazine MyAuchan. Se va desfasura o campanie promotionala pentru clienti, cu 200.000 de premii instant si alte premii acordate prin tragere la sorti: 200 premii (vouchere in valoare de 200 lei destinate cumparaturilor pe auchan.ro si pentru carburant in statiile Petrom) si marele premiu in valoare de 10.000 de euro.
"Este primul parteneriat de acest fel din Romania si ma bucur ca am pornit la drum cu partenerii de la Auchan. Clientii nostri apreciaza atat oferta diversificata de produse, cat si noul aspect modern al locatiilor noastre.
Vom continua sa imbunatatim experienta de cumparaturi in reteaua de statii Petrom in paralel cu diversificarea ofertei de mobilitate, a declarat Radu Caprau, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare si Marketing.
Oficialii companiilor sunt de parere ca aceasta premiera de parteneriat este in beneficiul lor, urcand organic si oferind clientilor experiente noi la cumparaturi.
"Proiectul nostru comun a avansat foarte bine, gratie excelentei colaborari a echipelor implicate din OMV Petrom, Auchan si din statii, iar astazi romanii din 130 de localitati se pot bucura de o noua experienta la cumparaturi, de produsele si avantajele MyAuchan, in cele 200 de statii modernizate.
Le multumim clientilor care ne-au trecut pragul pana acum, dar si partenerilor nostri OMV Petrom, alaturi de care ne propunem sa continuam remodelarile in acelasi ritm accelerat", potrivit lui Ionut Ardeleanu, Director General Auchan Retail Romania.
Clientii magazinelor MyAuchan beneficiaza de o gama variata de pana la 1.800 de produse la preturi avantajoase. Aceasta pune la dispozitie produse pentru consum imediat, pentru casa, produse proaspete si congelate, bauturi, cafea, aperitiv sarat, dulciuri, produse de bacanie si non-alimentare, cosmetice, detergenti, jucarii, produse pentru copii si accesorii auto.
De asemenea, peste 110 de magazine includ si zone Costa Caffe, parte a unui parteneriat ce presupune integrarea acestui concept la nivel national.
Clientii pot beneficia de o serie de servicii utile, precum posibilitatea de a-si plati taxele de drum/pod si vignete, servicii de transfer de bani si de plata a utilitatilor, potrivit comunicatului.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: omw petromauchan romaniamyauchan