Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Problema cu social media in afacerile mici si medii
Nu toate afacerile reusesc sa obtina mult pe Facebook. De aici si neincrederea pe care multi oameni de afaceri o au referitor la aceasta retea de socializare.
In fapt, multi sunt oamenii de afaceri, managerii si specialistii care cred ca Facebook alaturi de alte retele de socializare reprezinta pierdere de vreme si chiar si de bani. La urma urmei, trebuie sa asiguri salarizare pentru managerul de social media, sa il mai trimiti la traininguri, mai cumperi o carte, ii asiguri spatiu de birou si poate ca platesti si pentru promovari platite.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura castravetelui anti-diabet
Asa ca retelele de socializare necesita investitii, oricum am privi situatie. Postarile nu se pun singure, nici la ora potrivita, nici cu mesajele si imaginile potrivite. In esenta, pentru ca treaba sa mearga struna, ca in orice alt aspect al mediului de afaceri, investitiile trebuie sa fie pe masura rezultatelor pe care le astepti.
Din pacate, nu toti avem rabdare sa infuzionam bani, timp, energie si alte resurse intr-o directie din care stim ca vom obtine rezultate destul de greu, rezultate destul de slabe la inceput. Si, da, nimeni nu ne garanteaza ca in viitor, lucrurile vor sta mai bine. Si asta pentru ca la mijloc exista aspecte numeroase si multi factori decisivi.
In mare, situatia referitoare la investitiile in social media din partea afacerilor mici si medii este una asemenatoare cu investitiile in antichitati. Astazi cumperi o tabachera care valoreaza 200 de lei. Atat va valora si peste un an, insa peste 20 de ani va putea aduce posesorului o masina de lux.
Problema este nu orcine este dispus sa investeasca azi pentru ca va fi sa fie. Si social media reprezinta o investitie pe termen lung. Rezultatele se vad de la bun inceput, insa sunt rezultate destul de moderate, destul de modeste. Castigi ceva trafic si poate ca iti reuseste si o vanzare, insa nu poti sa treci acest canal pe lista de factori decisivi pentru echilibrarea fluxului de numerar.
Evident, in momentul in care se trage linie la sfarsit de semestru, multi vor fi cei care vor lasa pe plan secund sau tert orice investitie in social media. Vor da minimul de efort fiindca primesc minimul de rezultate... acum.
Si cand privesti catre brandurile care au investit cu putere in social media timp indelungat si cu consecventa maxima, realizezi ca la un moment dat, roata se intoarce. Ce ai plantat deja a inceput sa creasca, s-a copt si poti sa strangi recolta. Si ce dulce e gustul succesului cand competitorii tai inca nu stiu daca este timpul sau nu sa inceapa investitiile si tu deja culegi rezultatele!
Sa aveti succes si afaceri prospere pe termen lung!
Articole conexe
Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media
de Alexandra PopescuTop 10 legi de aur in social media marketing
de Adela SimonescuTop 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!
de Matei AntonescuStudiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile in social media
de Matei AntonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit