Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Promotions 360 - Primul eveniment local de marketing dedicat promotiilor
Pe data de 5 octombrie 2011 ne vom delecta cu prima editia Promotions 360, singura conferinta locala de marketing dedicatra promotiilor. Evenimentul se adreseaza marketerilor si advertiserilor si va aduce impreuna specialisti si profesionisti care vor dezbate cele mai noi tendinte din domeniu.
Conferinta va veni cu informatii referitoare la cele mai noi tactici si aplicatii din domeniu si studii de caz relevante pentru a intelege eficienta si rezultatele promotiilor si modul in care pot fi implementate in avantajul produsului si companiei.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura de sofran
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Evenimentul Promotions 360 este organizat de compania Evensys si va aduce impreuna specialisti ce vor trata cele mai noi tendinte din marketing si strategii pentru o integrare de succes a promotiilor in planul de marketing. Promotions 360 este dedicat comunitatii de profesionisti din marketing, FMCG si retail si isi propune sa le ofere multiple oportunitati de invatare si networking.
In ultimii ani, promotiile au acaparat mediul marketing-ului si s-au propulsat ca adevarate unelte prin care se lanseaza campanii de markekting eficiente. Promotiile pun accentul pe atragerea consumatorului si pe o mai mare expunere a brandului companiei in cauza. Jucatorii din retail si marii producatori si furnizori de servicii sunt nevoiti sa foloseasca diverse tactici pentru a castiga expunere pentru brand sau companie fata de concurenta, dar si pentru a-si mari baza de clienti, venind, astfel, cu oferte mai bune si avantajoase.
Promotiile actioneaza ca un factor ce determina cresterea cererii pentru un produs intr-un interval de timp pre-stabilit. Promotiile aduc laolalta diverse activitati de comunicare ce incearca sa ofere valoare aditionala sau sa determine clientii sa generze vanzari rapide. Aceste eforturi pot stimula interes pentru produs, testarea sau chiar achizitionarea acestuia.
Promotiile sunt de mai multe tipuri, prin cele mai populare in momentul de fata fiind:voucherele si ofertele speciale, cardurile de loialitate si cupoanele de reducere, group buying, ofertele si concursurile implementate prin social media.
Cine participa la acest eveniment? In principiu este vorba de Marketing Directors, Brand Managers, Marketing Specialists, Planning Directors, Strategy Directors si practicieni din advertising.
sursa : www.comunicatedepresa.ro
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit