Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Promotions 360 - Primul eveniment local de marketing dedicat promotiilor

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pe data de 5 octombrie 2011 ne vom delecta cu prima editia Promotions 360, singura conferinta locala de marketing dedicatra promotiilor. Evenimentul se adreseaza marketerilor si advertiserilor si va aduce impreuna specialisti si profesionisti care vor dezbate cele mai noi tendinte din domeniu.

Conferinta va veni cu informatii referitoare la cele mai noi tactici si aplicatii din domeniu si studii de caz relevante pentru a intelege eficienta si rezultatele promotiilor si modul in care pot fi implementate in avantajul produsului si companiei.

Evenimentul Promotions 360 este organizat de compania Evensys si va aduce impreuna specialisti ce vor trata cele mai noi tendinte din marketing si strategii pentru o integrare de succes a promotiilor in planul de marketing. Promotions 360 este dedicat comunitatii de profesionisti din marketing, FMCG si retail si isi propune sa le ofere multiple oportunitati de invatare si networking.

In ultimii ani, promotiile au acaparat mediul marketing-ului si s-au propulsat ca adevarate unelte prin care se lanseaza campanii de markekting eficiente. Promotiile pun accentul pe atragerea consumatorului si pe o mai mare expunere a brandului companiei in cauza. Jucatorii din retail si marii producatori si furnizori de servicii sunt nevoiti sa foloseasca diverse tactici pentru a castiga expunere pentru brand sau companie fata de concurenta, dar si pentru a-si mari baza de clienti, venind, astfel, cu oferte mai bune si avantajoase.

Promotiile actioneaza ca un factor ce determina cresterea cererii pentru un produs intr-un interval de timp pre-stabilit. Promotiile aduc laolalta diverse activitati de comunicare ce incearca sa ofere valoare aditionala sau sa determine clientii sa generze vanzari rapide. Aceste eforturi pot stimula interes pentru produs, testarea sau chiar achizitionarea acestuia.

Promotiile sunt de mai multe tipuri, prin cele mai populare in momentul de fata fiind:voucherele si ofertele speciale, cardurile de loialitate si cupoanele de reducere, group buying, ofertele si concursurile implementate prin social media.

Cine participa la acest eveniment? In principiu este vorba de Marketing Directors, Brand Managers, Marketing Specialists, Planning Directors, Strategy Directors si practicieni din advertising.

sursa : www.comunicatedepresa.ro



Tags: promotiipromotions 360evensysmarketingadvertising

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]