Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti promova afacerea in multe feluri, dar cel mai bine este sa folosesti metode combinate, care sa se bazeze pe circumstante si nevoi.
Cel mai important in promovarea afacerii este crearea unei imagini, un logo, un slogan cu impact, astfel ca brandul tau sa fie recunoscut si diferentiat cu usurinta. Ai nevoie ca logo-ul sa vorbeasca despre compania ta.Acorda imaginii companiei tale importanta maxima. Include logo-ul pe carti de vizita, in semnatura mailului, site, flyere, brosuri, mape de prezentare si alte materiale promotionale. Acesta trebuie sa fie nelipsit. Orice hartie care iese din companie trebuie sa vorbeasca despre tine.
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Propriul meu plan de afaceri
Promovarea o poti realiza cu ajutorul printurilor publicitare dar si online. Nu uita sa tii cont de publicul tinta si conjuncturi.
Poti spune ca materialele printate nu mai au valoare, si totusi, daca acestea sunt oferite targetat, rezultatele nu vor intarzia sa apara. De exemplu, in cadrul unui targ te vei baza pe printuri publicitare. Cartile de vizita, brosurile, pliantele, flyerele, mapele vor transmite mesajul tau si vor atrage atentia.
Felul in care arata, se simte, dar si mesajul cartii de vizita determina modul in care esti perceput de ceilalti si modul in care esti tinut minte. Identitatea ta este pe o bucata de hartie. Cartea de vizita este prima imagine a brandului tau. Invata sa exprimi mai mult prin cartea ta de vizita, mai mult decat ceea ce este scris.
Nu realiza acasa cartile de vizita, niciodata nu vor arata la fel si nu vor exprima profesionalismul tau. Apeleaza la profesionisti, cum ar fi cei de la cartidevizita24.ro care iti pot pune la dispozitie, gratuit, sute modele de carti de vizita in functie de domeniul tau de activitate, sau dupa caz, vor realiza o carte de vizita unica. Nu face rabat de la calitate.
Dezvolta realatii cu clientii. Relatiile puternice sunt cele mai bune pentru a promova compania. Mergi la intalniri cu clientii, la evenimente de networking, conferinte, prezentari, seminarii specifice domeniului tau, socializeaza, fa schimb de carti de vizita si strangeri de maini.
Afacerea ta este mai vizibila, cu cat tu esti mai vizibil.
Fidelizeaza-ti clientii si partenerii cu mape personalizate, calendare personalizate, pixuri, mostre personalizate cu logo-ul companiei tale. Acestea sunt materiale folosite zilnic, astfel brand-ul tau este zilnic in ochii clientilor si nu numai.
Fa reclama afacerii tale atragand atentia asupra ei. Evidentiaza-o cu un roll-up in fata biroului, magazinului, stand-ului. Realizeaza brosuri, pliante, flyere si imparte-le publicului tinta.
Afisele si bannerele amplasate in locuri strategice sunt foarte eficiente si vor da rezultate foarte bune pe termen indelungat.
Foloseste timpul petrecut in trafic in favoarea ta - colanteaza masina ta si a companiei cu logo, numele si datele de contact ale companiei. Mesajul de pe aceasta trebuie sa fie unul cat mai clar din care sa reiasa domeniul tau de activitate.
In promovarea afacerii tale nu trebuie sa uiti de internet. Acesta are o valoare la fel de mare. Fii prezent pe internet cu site-ul de prezentare al companiei, pagini de social media, discutii in forumuri, locatie pe google, daca vrei sa fii gasit de clientii tai. De asemenea, poti opta pentru bannere, comunicate, newslettere, parteneriate cu alte site-uri pentru promovarea afacerii tale.
Pentru cresterea rapida a traficului poti apela la publicitatea platita. Google iti pune la dispozitie serviciul „Adwords”, cu ajutorul caruia, site-ul tau va iesi pe primele pozitii la cautarea anumitor cuvinte cheie pe care tu le-ai stabilit in prealabil.
Ofera informatii folositoare si relevante pentru clientii tai prin intermediul unui blog. Tine-i la curent cu tot ce este nou, tot ce ai vrea sa cunoasca despre afacerea ta, produsele sau serviciile tale, raspunde la intrebarile clientilor pe social media si nu numai. Nu este important doar sa fii prezent pe retelele de socializare, ci este important sa fii activ.
Foloseste orice ocazie pentru a aparea in presa scrisa sau online. Sporeste-ti vizibilitatea in ochii consumatorilor si nu uita: "Sistarea reclamelor pentru a economisi bani este ca si cum ai opri ceasul, pentru a economisi timp" - Henry Ford.
Articole conexe
Doar 5 branduri romanesti sunt protejate in UE
de Florin AmarieiEste suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?
de Idei de afaceriDe ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?
de Idei de afaceriTop 50 cele mai valoroase branduri romanesti in 2017
de Alina ConstantinescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit