Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Promovarea pe carti postale - Solutie ieftina si eficienta

de Ilinca Dobrescu 13 Iun. 2011 3651
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Strategiile de promovare detin misiunea de a face o afacere vizibila catre clientii carora isi adreseaza produsele si serviciile. Intotdeauna se va incerca adoptarea si implementarea strategiilor cu cele mai mici costuri si cu cel mai mare potential de marire a vizibilitatii.

O modalitate putin costisitoare in comparativ cu altele, este promovarea cu ajutorul cartilor postale. Cu totii ne amintim de ele vag. Le gaseam in cutiile postale si aflam vesti de la prietenii plecati in vacanta.

Astazi, am putea sa gasim mesaje eficiente care sa ne aminteasca de existenta unor produse sau servicii care ne pot fi utile.

Avantajul major al promovarii prin intermediul cartilor postale este necesarul redus de costuri, fata de cele pe care le implica trimiterea de mesaje publicitare in plicuri. Mai mult, se cresc sansele ca destinatarii sa vada mesajul. De multe ori, plicurile se arunca nedeschise daca firma in cauza nu este una preferata de posibilul client.

Prin intermediul cartilor postale se pot atrage clientii daca acestea sunt proiectate intr-un mod cat mai atragator. Apelati la serviciile unui grafician si alcatuiti o combinatie intre:mesajul pe care doriti sa il trimiteti, 1 sau 2 poze, logo-ul si datele de contact ale firmei dvs. Mesajul este bine sa contina titlu mare, care sa atraga atentia, ca apoi sa fie citit si restul textului.

Greselile cele mai comune ar putea include o prea mare aglomeratie a elementelor vizuale pe cartea postala, din cauza spatiului limitat. Intr-adevar, o brosura trimisa in plic ar fi lasat la dispozitia graficianului mai mult loc pentru a include mai multe informatii.

Cu toate acestea, ganditi-va ca majoritatea destinatarilor nu vor aloca mai mult de 1-2 minute pentru a va citi mesajul. De aceea, acesta trebuie sa fie scurt si la obiect.

Achizitionarea de carti postale trebuie efectuata intr-un numar cat mai mare daca doriti sa va reduceti costurile cu aceasta forma de promovare. Mai aveti la dispozitie optiuni de carti postale laminate sau nelaminate, cu implicarea unei singure sau a mai multor culori. Toate acestea vor decide cat de rentabila va fi pentru dvs o campanie de promovare cu ajutorul cartilor postale.




Tags: promovare carti postalemesaj publicitar

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]