Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Provocarile majore din piata marketing

de Matei Antonescu 04 Apr. 2012 3386
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul reprezinta o serie larga de operatiuni care ajuta o afacere sa creasca in cel mai adevarat sens. Strategiile de marketing ne ajuta sa vindem, sa promovam produse, servicii si afaceri, sa consolidam reputatii si imagini aducatoare de profit. Cu toate acestea, marketing-ul impune si provocari majore, provocari care reprezinta obstacole pentru multi afaceristi.

Iata cele mai mari provocari in marketing:

Sa te dezvolti in perioade economice instabile.
Marketerii trebuie sa detina abilitati de adaptabilitate, de creativitate, de sustinere si incurajarea a inovatiei. Cand trecem prin perioade economice subrede, instabile, schimbarile rapide isi au locul in mod continuu. Dezvoltarea afacerilor poate avea de suferit cand nu stim cum sa ne adaptam la schimbare si cum sa o folosim in avantajul afacerilor noastre.

Sa te pliezi pe nevoile unei audiente haotice.
Criza economica impune anumite modificari in comportamentul consumatorilor. Daca in timpurile economice stabile avem parte de consumatori fideli anumitor branduri, in perioada de criza economica, acestia devin haotici si migreaza cu usurinta de la un brand catre altul. Conditia esentiala pentru migrare este cea care aduce in discutie reduceri, promotii, oferte, beneficii sporite, sanse de economisire continua.

Sa angajezi si sa pastrezi personalul potrivit.
Iata o mare provocare si nu doar in ceea ce priveste piata marketing. Suntem in plina criza si salariile au fost micsorate sau timpul de lucru a fost marit. Odata cu aceste schimbari, sarcinile si responsabilitatile angajatilor nostri au atins praguri uneori insuportabile. Provocarea cea mai mare consta in a-ti pastra angajatii cheie chiar si in perioadele in care recompensele sunt mai mici.


Tags: provocari marketingmarketermarketingstrategii de marketingdezvoltare afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]