Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Provocarile majore din piata marketing
Marketing-ul reprezinta o serie larga de operatiuni care ajuta o afacere sa creasca in cel mai adevarat sens. Strategiile de marketing ne ajuta sa vindem, sa promovam produse, servicii si afaceri, sa consolidam reputatii si imagini aducatoare de profit. Cu toate acestea, marketing-ul impune si provocari majore, provocari care reprezinta obstacole pentru multi afaceristi.
Iata cele mai mari provocari in marketing:Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Propriul meu plan de afaceri
Sa te dezvolti in perioade economice instabile.
Marketerii trebuie sa detina abilitati de adaptabilitate, de creativitate, de sustinere si incurajarea a inovatiei. Cand trecem prin perioade economice subrede, instabile, schimbarile rapide isi au locul in mod continuu. Dezvoltarea afacerilor poate avea de suferit cand nu stim cum sa ne adaptam la schimbare si cum sa o folosim in avantajul afacerilor noastre.
Sa te pliezi pe nevoile unei audiente haotice.
Criza economica impune anumite modificari in comportamentul consumatorilor. Daca in timpurile economice stabile avem parte de consumatori fideli anumitor branduri, in perioada de criza economica, acestia devin haotici si migreaza cu usurinta de la un brand catre altul. Conditia esentiala pentru migrare este cea care aduce in discutie reduceri, promotii, oferte, beneficii sporite, sanse de economisire continua.
Sa angajezi si sa pastrezi personalul potrivit.
Iata o mare provocare si nu doar in ceea ce priveste piata marketing. Suntem in plina criza si salariile au fost micsorate sau timpul de lucru a fost marit. Odata cu aceste schimbari, sarcinile si responsabilitatile angajatilor nostri au atins praguri uneori insuportabile. Provocarea cea mai mare consta in a-ti pastra angajatii cheie chiar si in perioadele in care recompensele sunt mai mici.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit