Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Psihologia din spatele politicii de pret in afacerile cele mai profitabile
Politica de stabilire a preturilor reprezinta unul dintre cele mai dificile procese pe care ni le putem imagina si cu care avem de-a face in mod constant in afacerile pe care le conducem sau pe care le reprezentam. “Oare cerem prea mult?”, “Oare cerem prea putin?”, “Cat ar trebui sa cerem?”, “Clientii ne percep marfa ca fiind de calitate slaba fiindca percepem un prêt prea mic?”, “Clientii sunt dezamagiti de produsele noastre fiindca detin asteptari prea mari din cauza preturilor pe care le percepem?”.
Iata doar cateva dintre cele mai dificile intrebari care isi cauta raspunul. Nu stim cu cine avem de-a face in cadrul audientei careia ne adresam sau nu investim destul timp, energie si un nivel elaborat de expertiza pentru a determina ce preturi sunt dispusi consumatorii nostri sa plateasca pentru produsele si serviciile regasite in portofoliul nostru.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura de sofran
Cheia succesului in stabilirea celei mai corecte si inspirate politici de pret se afla in jalonarea terenului in care ne desfasuram activitatea. Vindem produse cosmetice si cerem suma de x de ron pentru o sticla de parfum natural de 3o de ml. Daca am cere o suma mai mica, clientii nici nu s-ar sinchisi sa cerceteze lista de ingrediente. Daca am cere mai mult, clientii s-ar orienta catre firmele de renume mondial care ofera produse de calitate net superioara.
Adevarul este ca in functie de pretul pe care noi il stabilim pentru un produs anume, reusim sa indreptam clientii catre un anumit set de asteptari si ii determinam sa prezica anumite calitati si beneficii pe care le vor astepta din partea produselor noastre.
Succesul unei politici de pret vine din indeplinirea acestui set de asteptari si cerinte, asteptari si cerinte ce sunt raportate la preturile impuse de noi. Orice pret „umflat” sau prea mic fata de calitatea produsului in cauza poate alunga clientii catre o stare profunda de confuzie si ii va determina sa ne asemuiasca brandul cu unul slab, pe care nu se pot baza ca brand de referinta, in care nu se vor increde si caruia nu ii vor acorda nici cea mai mica sansa de supravietuire.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit